کد خبر: 270605
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۰۸:۱۱:۰۰
| |

عضو فراکسیون امید مجلس:

کاهش هزینه‌ها از مزیت‌های استانی‌شدن انتخابات است

سیده حمیده زرآبادی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی را یکی از اهداف مهم لایحه جامع انتخابات دانست و عنوان کرد: یکی از مزیت‌های این لایحه، کاهش هزنیه‌ها است.

کاهش هزینه‌ها از مزیت‌های استانی‌شدن انتخابات است
کد خبر: 270605
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۰۸:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیده حمیده زرآبادی گفت: یکی از مزیت‌های دیگری که در لایحه جامع انتخابات استانی دیده شده این است که نتیجه انتخابات در همان دور نخست مشخص و دیگر از کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم خبری نخواهد بود.


این نماینده مجلس ادامه داد: در لایحه جامع انتخابات در عین حال شاهد حضور پررنگ احزاب در انتخابات نیز خواهیم بود و همین مساله در حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.


زرآبادی، دیده شدن مشکلات و مسایل استان در سطح کلان از سوی نمایندگان را یکی دیگر از مزیت های موجود در این لایحه دانست و تصریح کرد: تا پیش از این نمایندگان هر شهرستان با پرداختن به مسایل و مشکلات منطقه خود، تا حدودی از سایر معضلات موجود در سطح استان غافل می ماندند که این مساله در لایحه به خوبی دیده شده است.


به گفته نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه جامع انتخابات استانی در مجلس رای آورده و سه موضوع آن در نشستی که پس از بررسی بودجه سال 98 برگزار می شود، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها