کد خبر: 270680
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

علی بختیاری، نماینده بافت در مجلس:

ملت ایران از اقدامات تروریستی دشمنان نمی‌ترسند

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران از اقدامات تروریستی ددمنشانه نمی‌ترسند و این دشمنی را فراموش نخواهند کرد.

ملت ایران از اقدامات تروریستی دشمنان نمی‌ترسند
کد خبر: 270680
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌ بختیاری در نخستین گردهمایی هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه که با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران در حادثه تروریستی چند روز اخیر گفت: ملت ایران از این اقدامات تروریستی ددمنشانه نمی‌ترسند و این دشمنی را فراموش نخواهند کرد. شهرستان بافت به سلحشوری در کشور معروف است.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنرمند واقعی خداوند متعال است که این منطقه به این زیبایی را خلق کرده و آنچه هستیم هدیه خداوند است، بیان کرد: سینمای شهرستان بافت تعطیل شده در حالی که چهل سال پیش در این منطقه سینما بوده است. مجتمع فرهنگی شهرستان با 35 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شده و نیمه کاره مانده است و از نظر کتابخانه و عرضه کتاب در شهرستان مشکلات زیادی داریم.

بختیاری با اشاره به اینکه موسیقی نواحی در شهرستان بسیار متنوع است و انتظار داریم دبیرخانه دائمی موسیقی نواحی کشور همچنان در استان کرمان بماند، تأکید کرد: وقتی امکانات اولیه در ادارات و نمایندگی‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه وجود ندارد چگونه می‌توان انتظار داشته باشیم که فعالیت های فرهنگی هنری توسعه پیدا کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها