کد خبر: 270751
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۱:۲۸:۱۹
| |

سازمان نوسازی و توسعه معدن و صنایع معدنی ایران مطرح کرد:

بهره برداری از 129 طرح معدن و صنایع معدنی

سازمان نوسازی و توسعه معدن و صنایع معدنی ایران 129 طرح معدن و صنایع معدنی را با سرمایه گذاری 17 میلیارد و 800­ میلیون دلار­ در مدار تولید قرار می‌دهد

بهره برداری از 129 طرح معدن و صنایع معدنی
کد خبر: 270751
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۱:۲۸:۱۹

اعتمادآنلاین| ­ 129 طرح معدن و صنایع معدنی که طی سال‌های 1397­ تا 1400 با هدف ایجاد اشتغال فراگیر و رشد تولید، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، اشتغالزایی بیش از 40 هزار نفر به طور مستقیم را به همراه خواهد داشت.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در راستای اهداف و وظایف توسعه‌ای خود، استراتژی بهره برداری از 129 طرح را اعلام کرد.


وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های معدن و صنایع معدنی تا سال 1400 نشان می‌دهد، رشد تولید، اشتغالزایی، تامین زیرساخت‌ها و مشارکت با بخش خصوصی محور اصلی برنامه‌های ایمیدرو است.

بنابر این گزارش، این طرح‌ها در 30 استان کلید خواهد خورد و طبق برنامه زمانبندی افتتاح ها، تا سال 1400، اقتصاد ایران ثبت رکورد‌های تولید و اشتغالزایی بی سابقه در این بخش را به خود خواهد دید.

گفتنی است، با توجه به سیاست‌های ایمیدرو، برنامه ریزی برای توسعه پایدار زنجیره محصولات، استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی و هم فکری با تشکل ها، کاهش ریسک سرمایه گذاری و بومی سازی تکنولوژی در افتتاح 129 طرح، مورد توجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها