کد خبر: 270786
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

اسباب‌بازی 50 هزار دلاری ترامپ در کاخ سفید + عکس

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده که علاقه خاصی به بازی گلف دارد، اخیرا با سفارش یک دستگاه شبیه‌ساز بازی گلف در محوطه کاخ سفید حاشیه‌ساز شده است.

اسباب‌بازی 50 هزار دلاری ترامپ در کاخ سفید + عکس
کد خبر: 270786
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ کاخ سفید را تسلیم خواسته خود کرد و سرانجام یک دستگاه شبیه‌ساز بازی گلف را در محوطه کاخ سفیدنصب کرد.

دونالد ترامپ این شبیه‌ساز گلف را در اتاق شخصی خود در کاخ سفید نصب کرده است. بر اساس اطلاعاتی که توسط یک منبع داخلی کاخ سفید منتشر شده، شبیه‌ساز مذکور جایگزین سیستم قدیمی بازی گلف شده که در طول دوران ریاست‌جمهوری بارک اوباما در اتاق شخصی رئیس‌جمهور ایالات متحده نصب شده بود.

اما این اولین ارتقای فناوری‌های پیشرفته در کاخ سفید نیست. در دسامبر 2018، برخی گزارش‌ها اعلام کردند که سرویس مخفی برنامه‌ای برای آزمایش نرم افزار تشخیص چهره در محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور و اطراف آن نصب شده است. افزون بر این، ساختمان دفتر رئیس‌جمهور آمریکا با نصب پنل‌های خورشیدی ارتقا یافته است.

اما نصب یک شبیه ساز گلف 50 هزار دلاری می‌تواند نوع دیگری از توجه را جلب کند. در واقع اکنون عده زیادی به این موضوع پرداخته‌اند که رئیس‌جمهور ایالات متحده هزینه‌هایی هنگفت صرف تفریحات خود و خانواده‌اش می‌کند.

ترامپ

گلف

گلف

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها