کد خبر: 270798
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۲:۳۸:۰۰
| |

اعزام 40 هزار بازنشسته تامین اجتماعی به مشهد در ایام نوروز

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سال گذشته 32 هزار بازنشسته تأمین اجتماعی به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: امسال قصد داریم آمار اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس را به 35 تا 40 هزار نفر برسانیم.

اعزام 40 هزار بازنشسته تامین اجتماعی به مشهد در ایام نوروز
کد خبر: 270798
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۲:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی پیرامون اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس در ایام عید نوروز اظهار کرد: طرح کرامت رضوی را از اقدامات ماندگار و موفقیت آمیزسازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود. سال گذشته 32 هزار بازنشسته تأمین اجتماعی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: امسال قصد داریم 35 تا 40 هزار بازنشسته را به مشهد ببریم و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی یک سال اخیر هر هفته حدود 1000 تن به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی اعزام داشتیم گفت: برخلاف سال‌های گذشته که ممکن بود برنامه اعزام چند هفته قطع شود و پیوسته نباشد، امسال حتی یک هفته تأخیر و قطعی در برنامه اعزام‌ها نداشتیم.

جعفریان ادامه داد: برای ایام عید نوروز ثبت نام ویژه نداریم و اعزام‌ها طبق روال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر تعداد متقاضیان بیشتر باشد سعی می‌کنیم از هتل‌های دیگری نیز استفاده کنیم عنوان کرد: ما امسال با توجه به افزایش حجم اعزام‌ها و رسیدن به سقفی که پیش بینی کرده بودیم یک هتل برای اسکان بازنشستگان به مجموعه هتل‌های دیگر اضافه کردیم تا بتوانیم به برنامه‌ریزی خود جامه عمل بپوشانیم. برای ایامعیدنوروز نیز مشکل خاصی وجود ندارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها