کد خبر: 270874
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از جلسه فوری فدراسیون فوتبال تا لغو تمرین استقلال

جلسه فوری فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی فوتبال، تهدید بازیکنان پرسپولیس به اعتصاب، لغو تمرین استقلال و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 27 بهمن‌ماه است.

از جلسه فوری فدراسیون فوتبال تا لغو تمرین استقلال
کد خبر: 270874
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جلسه فوری فدراسیون به خاطر حواشی فوتبال؛ پس از مشکلات ایجاد شده در لیگ برتر فوتبال در روزهای اخیر، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته داوران به زودی تشکیل جلسه خواهند داد تا به بررسی موارد رخ داده بپردازند.

بازیکنان پرسپولیس تهدید کردند؛ پول ندهید تمرین نمی‌کنیم؛ در پی مشکلات مالی پرسپولیس، شاگردان برانکو تصمیم دارند در صورتی که تا بازی با پدیده مشکلاتشان حل نشود، تمرین نکنند.

واکنش باشگاه استقلال به لغو شدن تمرین این تیم؛ بازیکنان اصلی استقلال در دیدار با تراکتورسازی، امروز هنگامی که به سالن وزنه هتل المپیک مراجعه کردند با ممانعت مسئولان این مجموعه برای تمرین مواجه شده و به ناچار محل تمرین را ترک کردند.

بوکس زنان در انتظار مجوز وزارت ورزش؛ محمد ستارپور عضو شورای فنی فدراسیون بوکس و رئیس هیات بوکس استان تهران گفت: اگر وزارت ورزش موافقت کند اولین مسابقه کشوری زنان را در کمتر از چند ماه برگزار می‌کنیم.

انصراف صمد نیکخواه بهرامی از حضور در تیم ملی بسکتبال؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از هماهنگی با کادرفنی از حضور در تیم ملی انصراف داد.

باشگاه‌های بیانیه‌نویس در مورد داوری به کمیته انضباطی می‌روند؛ داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: هر باشگاهی در مورد داوری بیانیه صادر کند به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها