سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تشریح محورهای توسعه زیست شبانه تهران تا قاچاق چوب در آذربایجان غربی

توسعه زیست شبانه تهران، بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی، خطر شنوایی به خاطر گوشی‌های هوشمند و قاچاق چوب در آذربایجان غربی مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از تشریح محورهای توسعه زیست شبانه تهران تا قاچاق چوب در آذربایجان غربی
کد خبر: 270925
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از معرفی پنج محور توسعه زیست شبانه از سوی شهرداری تهران خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه، شهرداری باید در یک برنامه کوتاه مدت از ابتدای اردیبهشت ماه که مصادف با اعیاد شعبانیه است به مدت سه ماه در 5 محور از ساعت 24 تا 3 بامداد زیست شبانه را اجرایی کند.

ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از تدوین راهبرد تحول در تأمین خدمات مسکن مددجویان خبر داد و گفت: صف ارائه خدمات رهن و اجاره، تعمیرات، بهسازی و خرید مسکن برای مددجویان، سال آینده شکسته می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های محیط زیست 28 کانون ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) شناسایی شده گفته: اگر صاحبان صنایع همکاری کنند می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم تا تابستان سال آینده بوی نامطبوع در مسیر این فرودگاه رفع شود.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به مضرات استفاده بیش از حد از گوشی‌های هوشمند و دیگر تجهیزات صوتی برای سلامت شنوایی هشدار داد و اعلام کرد: بیش از یک میلیارد کاربر جوان به دلیل استفاده بیش از حد از گوشی‌های هوشمند و دیگر تجهیزات صوتی قدرت شنوایی خود را به خطر می‌اندازند.

سرهنگ یوسفعلی‌پور فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 450 تن قاچاق چوب در سطح استان کشف و ضبط شده است.

محمدحسین بازگیر، رئیس محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه نگهداری، شکار و صید و خرید و فروش هر گونه حیات وحش از جمله پرندگان شکاری بر اساس قانون شکار و صید، جرم است درباره تصاویر منتشره در فضای مجازی مبنی بر نقل و انتقال عقاب توسط فردی شرور توضیحاتی ارائه داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها