شکایت ورامینی‌ها از فقدان کمربندی در این شهر

شهردار ورامین گفت: درخواست مردم ورامین در این چند سال از شهرداران قبلی، احداث یک کمربندی برای رفع ترافیک شهری بوده که متأسفانه انجام نشده است.

شکایت ورامینی‌ها از فقدان کمربندی در این شهر
کد خبر: 270937
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۶:۲۹:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ حسین دهقان در نشست خبری اظهار کرد: این نوید را به مردم ورامین می‌دهیم که به فضل الهی در سال 1398 کلنگ‌زنی کمربندی جنوبی شهرستان ورامین که تنها راه نجات شهر از معضلات ترافیکی است انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کمربندی جنوبی این شهرستان از ابتدای ورودی شهر آغاز شده و تا انتهای میدان بسیج و نزدیکی شهرستان پیشوا ادامه دارد که با وجود این کمربندی، ترافیک در خیابان‌های شهرستان برطرف خواهد شد.

شهردار ورامین یادآور شد: یکی از مطالبات جدی مردم این دیار، از شهردار و مجموعه شهری این بوده است که برای کاهش ترافیک شهر، کمربندی از ابتدای شهرستان ورامین احداث شود که با احداث این کمربندی مشکلات ترافیکی در این دیار برطرف می‌گردد.

وی افزود: باید کار شهروندانی که ضعیف‌تر از دیگران هستند، در شهرداری در اولویت قرار بگیرد و اگر کسی از شهروندان از مدیریت شهری و مجموعه شهرداری در این خصوص شکایت و اعتراضی داشته باشد به شهردار که منتخب مردم در آن مجموعه هست اعتماد کنند و این مسائل را از طریق رسانه‌ها به بنده انتقال بدهند.

حسین دهقان تصریح کرد: برای شهر ورامین کیسه‌ای دوخت نشده است و اگر هر کدام از مجموعه‌های شهرداری برای مردم خدمت نکنند، با جدیت با آنها برخورد خواهد شد، چرا که اگر آنها از ما گلایه مند باشند، حضور ما در آن مجموعه بی فایده است.

وی گفت: 2 مجموعه فرهنگی ورزشی در دو نقطه شهر و ایستگاه چهارم آتش‌نشانی در منطقه کاظم آباد این شهرستان احداث خواهد شد که مردم از شنیدن این اخبار بسیار خوشحال می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها