کد خبر: 270956
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

سرخط خبرهای ۲۷ بهمن ۹۷؛

از تاکید موگرینی بر پایبندی اروپا به برجام تا موکول شدن بررسی پالرمو به جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت

تاکید موگرینی بر پایبندی اروپا به برجام، ریاست ابراهیم رئیسی بر قوه قضاییه، کاهش واردات نفت هند از ایران و موکول شدن بررسی پالرمو به جلسه بعد مجمع مهمترین خبرهای 27 بهمن 97 بود.

حجم ویدیو: 2.93M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 270956
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس امنیتی مونیخ با اعلام موضع قاطع اروپا در لزوم پایبندی به توافق هسته‌ای ایران، برجام را برای امنیت اروپا امری حیاتی و تعیین‌کننده دانست.

***

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت که قرار است سید ابراهیم رئیسی به جای آملی لاریجانی سکان دار قوه قضائیه شود.

***

واردات نفت هند از ایران در ژانویه به دلیل به تأخیر افتادن برخی از محموله‌ها، 45 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت و به 270 هزار و 500 بشکه در روز رسید. هند یکی از هشت کشوری است که به مدت شش ماه از تحریم‌های آمریکا برای ادامه خرید نفت ایران معافیت گرفته است.

***

رأی‌گیری برای پالرمو به جلسه بعدی مجمع تشخیص موکول شد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جلسه امروز مجمع، به دلیل اینکه همه ثبت‌نام کنندگان برای اظهارنظر درباره لایحه پالرمو نتوانستند صحبت‌های خود را مطرح کنند، رای‌‌گیری شد و کفایت مذاکرات رای نیاورد. درنتیجه ادامه بررسی پالرمو به جلسه بعد موکول شد.

***

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز با 117 رأی موافق، با کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور موافقت کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها