کد خبر: 271080
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

نوید نیکتاش:

هواداران ما را تنها نگذارند

بازیکن ایرانی - فرانسوی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط خوب تیم ملی پیش از پنجره ششم انتخابی جام جهانی گفت: امیدوارم هواداران در دو بازی پیش رو تیم ملی را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه انگیزه ما را افزایش دهند.

هواداران ما را تنها نگذارند
کد خبر: 271080
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نوید نیکتاش ملی پوش دو رگه بسکتبال ایران امروز یکشنبه درباره وضعیتش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: به این دلیل که درگیر باشگاهم بودم کمی دیرتر به جمع ملی پوشان اضافه شدم. طبق قانون باشگاه ها 10 روز قبل از مسابقات ملی به بازیکنان اجازه می دهند تا به تیم های ملی خود بیایند و به همین دلیل من طی هماهنگی با کادرفنی کمی دیرتر آمدم اما خوشبختانه شرایط خوبی دارم.


بازیکن دو رگه بسکتبال ایران ادامه داد: با توجه به اینکه درگیر مسابقات بودم از نظر بدنی شرایط مطلوبی دارم. تمرینات و مسابقات خوبی داشتم و وقتی هم وارد اردو شدم سعی کردم خیلی سریع با تمرین ها هماهنگ شوم و کار کنم.


او که سابقه بازی در کاپ آسیا را نیز دارد درباره اردوی تیم ملی بیان کرد: بازیکنان زودتر تمرین ها را شروع کرده بودند و همه آماده هستند. تمام این بازیکنان در لیگ بازی کرده و به همین دلیل از نظر بدنی آماده بودند. نکته خوب و مهم این بود که خدا را شکر کسی از بازیکنان مصدوم نیست و به همین دلیل شرایط مناسب است.


نیکتاش درباره دیدار تدارکاتی با اردن بیان کرد: این بازی ها به هماهنگی بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد و ما را در شرایط مسابقه قرار می دهد.


بسکتبالیست ایرانی - فرانسوی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارد که در دو دیدار پیش رو برای تیم ملی به میدان برود؟ بیان کرد: سعی می کنم خودم را نشان دهم و باقی مسائل به کادرفنی ارتباط دارد. قطعا دوست دارم این اتفاق بیفتد و در ترکیب نهایی باشم و بتوانم برای تیم ملی به میدان بروم. همیشه گفته ام که بازی برای تیم ملی افتخار بزرگی است و من هم تلاشم را می کنم که بتوانم در لیست نهایی باشم.


او ادامه داد: با این حال تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی دارد که اکنون با انگیزه بالا تمرین می کنند و می جنگند. همه دوست دارند که در پنجره ششم به میدان بروند. من امیدوارم که هر فردی وارد زمین می شود بتواند بهترین روزش را سپری کند.


نیکتاش درباره دیدارهای تیم ملی نیز بیان کرد: ژاپن تیم خوبی است. آنها سرمایه گذاری مناسبی انجام داده اند و بسکتبال را بلد هستند. بازی آسانی نداریم اما با توجه به روحیه و انگیزه ای که در تیم وجود دارد مطمئن هستم که می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم. درباره استرالیا نیز همه می دانیم که سطح بسکتبال این کشور متفاوت است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند که در دفاع و حمله فوق العاده اند. با این حال در این دیدار هم باید از میزبانی استفاده کنیم و عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.


ملی پوش بسکتبال ایران در پایان به وضعیت خود بعد از دیدارهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: به محض پایان برنامه های تیم ملی باید به ترکیب تیمم اضافه شوم چون مسابقه مهمی پیش رو داریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها