کد خبر: 271102
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۰:۵۷:۲۸
| |

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

کاهش سقف فروش نفت خودتحریمی است

محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگر تحریم آمریکا را خودمان جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم، خود تحریمی است.

کاهش سقف فروش نفت خودتحریمی است
کد خبر: 271102
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۰:۵۷:۲۸

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور این مطلب را در مخالفت با پیشنهاد علیرضا سلیمی نماینده محلات برای کاهش سقف فروش حاصل از نفت بیان و ابراز امیدواری کرد: تحریم ظالمانه و نامعقول آمریکا را به نحو شایسته دور بزنیم همچنان که تاکنون این کار را انجام داده و از همه هنر خود نیز در این زمینه استفاده کرده ایم.


وی افزود: سال قبل سقف دو میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز تصویب شد اما روزهایی دو میلیون و 800 هزار بشکه نفت را هم داشتیم.


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: اکنون هم سقف فروش نفت را 1.5 میلیون بشکه نفت در روز برای احتیاط قرار داده ایم که ممکن است بیشتر هم بتوانیم فروش داشته باشیم.


نوبخت ادامه داد: اگر خودمان تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم کار مناسبی نیست و خود تحریمی است.


حجت الاسلام سلیمی نماینده محلات و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم در جلسه علنی امروز در هنگام بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور، با ارائه پیشنهادی برای الحاق به بند ب تبصره یک این لایحه گفت: میزان 37 هزار میلیارد تومان از سقف فروش حاصل از نفت از بودجه باید کم شود.


نهایتا با توضیحات نوبخت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد سلیمی مخالفت کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها