پژمان منتظری:

وضعیت استقلال شبیه داستان بینوایان شده است/ بازیکنان ما اهل گریه جلو دوربین نیستند

مدافع تیم فوتبال استقلال، گفت:مشکلاتی داریم اما گوش شنوایی نیست.

وضعیت استقلال شبیه داستان بینوایان شده است/ بازیکنان ما اهل گریه جلو دوربین نیستند
کد خبر: 271121
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۲:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پژمان منتظری در حاشیه تمرین استقلال، گفت: مشکلاتی داریم اما گوش شنوایی نیست. شما شرایط تمرین ما را دیدید این باشگاه استقلال است. طی دو ماه گذشته جلسات زیادی برای حل این مشکلات گذاشتیم. این مشکلات بازیکنان را اذیت می‌کند و تبعات آن هواداران را می‌گیرد. باشگاه استقلال خیلی بزرگ است. شرایط خاصی وجود دارد. اعضای تیم عصبی هستند. تمام امکانات اولیه مثل زمین تمرین را نداریم. در 7-8 سال گذشته این اولین بار است که این مشکلات را می‌بینم. 8 سال قبل بود که کمپ و سالن اجراه می شد. الان یک ماه و نیم است که قرارداد ما با نوبنیاد تمام شده و مثل بینوایان از این زمین به آن زمین جا به جا می‌شویم و گوش شنوایی وجود ندارد.

مدافع استقلال در ادامه تصریح کرد: از شرایط تیم خبر ندارید. گاهی شرمنده بازیکنان هستم که در مورد مشکلات صحبت نمی‌کنم و مشکلات را انتقال نمی‌دهم. بچه‌ها عصبی هستند و این عصبانیت را با کارت‌های بی موردی که در زمین دریافت می‌کنند می‌بینید. تمام جزئیات ما مشکل دارد. زمین تمرینی، رختکن و ... مشکل دارد. وقتی اردو تیم ملی بودم در گروه متوجه شدم اکثر بچه‌ها سرما خورده هستند 5-6 جلسه تمرین را از دست دادند. چرا؟ به این خاطر که زمین پژوهشگاه دوش ندارد و بازیکن مجبور است بعد از تمرین با بدن خیس عرق داخل ماشین بنشینند و سرما بخورند.

وی افزود: کسی توجه نمی‌کند چرا فرشید باقری یک هفته سرما خورده دلیل آن همین است. مگر می‌شود استقلال زمین تمرین نداشته باشد. اگر قرار است استقلال زمین تمرین نداشته باشد کدام باشگاه باید زمین تمرین داشته باشد. استقلال 40 میلیون هوادار دارد. 5 سال است که این هواداران را اذیت کردیم. آنها گناه دارند. بازی را نگاه می‌کنند و می‌گویند چرا به تراکتورسازی باخیتم؟ ما شرمنده کوچک و بزرگ هواداران هستیم و نبایدم می‌باختیم اما باید به عقب بازگشت. به اردوی ترکیه باید نگاه کرد که چه شد بعد از آن تمرینات تعطیل شد. یک هفته گذشته بهترین زمان استقلال بوده اما 2 جلسه در چمن مصنوعی تمرین کردیم و یک جلسه تمرین تعطیل شد. این مسائل در بازی تاثیر می‌گذارد. بینی ووریا چرا شکست؟ او قصد استپ توپ را داشت اما به خاطر زمین توپ بلند شد و یک نفر با پا به بینی او زد. این جزئیات به باشگاه استقلال صدمه می‌زند.

منتظری در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل دیگر مسئله مالی بازیکنان است. بازیکنان دیگر بی خیال این مسئله شدند و به دنبال زمین تمرین می‌گردند. حواله یک عده از بازیکنان پاس نشده است. حواله یک عده دیگر 3 روز بعد می‌آید. کسی پاسخگو نیست و نمی‌دانیم از چه کسی سوال کنیم. بازیکنان دیگر با هم بحث می‌کنند و این شرایط خوب نیست. آیا کسی منتظر هست بازیکنان مقابل دوربین بیایند و گریه کنند و بگویند استقلال مظلوم شده است. خیر بازیکنان ما اهل گریه جلو دوربین نیستند و می‌ایستند و می‌جنگند. دلمان به هواداران گرم است و امیدواریم وضعیت بهتر شود. جای تاسف دارد. هتل سه بازیکن امروز به اتمام می‌رسد. دیروز ما را هتل المپیک راه ندادند چون هماهنگی نشده بود. یک روز اینجا آمدیم زمین تمرین نبود. شرایط بسیار بد است.

وی در مورد اینکه امیرحسین فتحی اعلام کرده در این فصل سال زمین نیست و تیم ملی هم این مشکل را داشت، گفت: بازیکنان با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند. شما نگاه نکنید 11 بازیکن با یک مربی وارد زمین می‌شوند. ما سال قبل همین موقع زمین تمرین داشتیم. چطور آن موقع زمین تمرین بود اما امسال هوا سرد شده است؟ می‌دانم فتحی هم به دنبال راه چاره است و چند جلسه با بازیکنان گذاشته تا مشکلات حل شود اما این مشکلات پا بر جاست. از 10 روز قبل باشگاه اعلام کرده فردا این مشکل حل می شود اما الان 10 روز است که دائم فردا می‌گویند اما الان اینجا هستیم. هواداران حق دارند نگران باشند. ما هم نگران هستیم. این صحبت‌ها را می‌کنیم تا به گوش مردم و مسئولان برسد. اینطور نیست که ما مقابل دوربین حاضر شویم و گریه کنیم تا مشکلات‌مان را ببینند.

منتظری در پاسخ به این سوال که شاید آنها چون مثل اعضای پرسپولیس اعتراض نکردند این مشکلات برایشان به وجود آمده است، گفت: در مورد مسائل مالی اجازه بدهید شفاف صحبت کنم. بازیکنان حدود 30 تا 35 درصد پول گرفتند. طلب سال قرار بود طی سه قسط پرداخت شود. قسط اول پرداخت شد اما قسط دوم از یک ماه قبل پرداخت نشد. قسط سوم هم به زودی می‌رسد و مطمئنا پرداخت نخواهد شد. این وضعیت مالی ما است. از همه باشگاه‌ها عقبتر هستیم و کسی فکر نکنم مثل ما باشد.اینکه ما حرف نمی‌زنیم دلیلی بر گرفتن پول نیست.

وی افزود: آنقدر مشکلات در باشگاه زیاد است که مسائل مالی فراموش شده است. بازیکنان دائم بحث مالی می‌کردند اما الان امکانات اولیه حرف اول است. یک بازیکن جوان همین امروز من را کنار کشید و درخواست قرض 6 میلیونی کرد اما من شرمنده او شدم و نمی‌دانم چه بگویم. حرفی برای گفتن ندارم.

متاسفانه در باشگاه ما به جز این مشکلات چند تیکه شده است. ظاهرا مسئولان هم باهم مشکل دارند. همه داخل یک کشتی هستیم و اگر قرار است این کشتی غرق شود همه دچار مشکل می‌شویم.باهم باشیم بهتر می‌توانیم با مشکلات و کسانی که سنگ می‌اندازند و دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد مقابله کنیم.

وی در پاسخ به این سوال زمان اردوی استقلال می‌گفتند همه چیز خوب است اما شما الان می‌گویید در آنجا اعتصاب شده است،‌ گفت:‌ بحث اعتصاب قبل از اردوی ترکیه بوده است. در ادامه بچه‌ها دیدند گوش شنوا نیست. آنجا مشکلاتی بود. من در اردوی تیم ملی بودم اما از بازیکنان جدا نبودم همه کنار هم هستیم. مشکلات را همه می‌دانید و چیز پنهانی نداریم. بالاترین مسئول ما فکر کنم وزیر است. الان زمانی است که وزیر وقت بگذارد و یک ساعت به باشگاه استقلال بیاید تا با بازیکنان صحبت کند.

منتظری در مورد اینکه آیا از وزیر درخواست حضور در تمرین را دارد، اظهار داشت: بله هم وزیر و هم مدیرعامل بیایند. وزیر نفر اول است و مسئولیت باشگاه را دارد. باید بیایند صحبت کنند تا مشکلات حل شود.

وی در مورد اینکه اگر قسط سوم طلب‌ها پرداخت نشود آیا باز هم بحث اعتصاب مطرح می‌شود، عنوان کرد: بحث اعتصابی الان مطرح نیست. بازیکنان الان به فکر ریکاوری و سه امتیاز بازی با پارس جنوبی هستند. بهتر است تا آن روز به مسائل مالی فکر نکنیم. بعد از پارس هم یک بازی سخت داریم و سپس باید در این مورد فکر کنیم. باشگاه هم به دنبال حل این مشکلات است اما انگار راه چاره‌ای وجود ندارد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال پول بیهوده خرج کرده و در اول فصل 5 بازیکن مثل الحاجی گرو، نویمایر، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری و مرتضی آقاخان را جذب کرده که اصلا برای این تیم بازی نکردند و شاید اگر این هزینه‌ها نمی‌شد الان مشکلی مثل زمین نبود، گفت: این مشکلات از اول فصل هست. این نیست که مشکلات از دیروز اتفاق افتاده باشد. مشکلات فصل و تیم بستن را همه می‌دانند. از بازیکنانی نام بردید که همه قابل احترام هستند. همه ما در مجموعه تیم و یکی هستیم. قرار نیست بازیکنی رو به روی کسی دیگر باشد. به نظر من با بودجه باشگاه استقلال نباید این مشکلات رخ می‌داد.

اول فصل اتفاقاتی رخ داد که صحبت در مورد آن فقط خستگی می‌آورد. هواداران ما درک و شعور بالایی دارند و از شرایط باشگاه، بازیکنان و مشکلات خبر دارند. تمام دلخوشی ما هواداران هستند. مطمئن هستیم هوادارانمان جواب دشمنان و افرادی که الان خوشحال هستند و سنگ اندازی می‌کنند را می‌دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها