کد خبر: 271234
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۵:۰۷:۱۷
| |

قهرمانی عسگری در کاراته وان امارات با پیروزی برابر بوسا

در ادامه مبارزات روز پایانی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته، بهمن عسگری با برتری مقابل رقیب ایتالیایی خود به نشان طلا دست پیدا کرد.

قهرمانی عسگری در کاراته وان امارات با پیروزی برابر بوسا
کد خبر: 271234
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۵:۰۷:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ عسگری که 100 روز قبل در فینال رقابتهای قهرمانی جهان با برتری یک بر صفر «لوئیجی بوسا» قهرمان عنوان دار ایتالیایی قهرمان جهان شده بود، امروز هم در مبارزه پایانی وزن 75- کیلوگرم لیگ جهانی کاراته در دبی این بار 2 بر صفر سرگروه ایتالیا را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.

عسگری روز جمعه پس از یک دور استراحت، 2 بر صفر «جو کلاوای» از انگلیس دارنده برنز امیدهای اروپا را شکست داد و سپس 5 بر صفر «لوگان داکوستا» از فرانسه را از پیش رو برداشت. وی در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل «پاول آرتومونوف» از استونی راهی نیمه نهایی شد. عسگری در این مرحله 2 بر صفر «رافائل آقایف» آذربایجانی دارنده 5 عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد.

همچنین علی فداکار که به دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم راه یافته بود، در این مرحله برابر «آکتاش» ترکیه ای 2 بر یک باخت و نقره گرفت. وی روز گذشته با برتری مقابل «سالی دیوپ» از فرانسه، «میشل دورهام» از استرالیا، «جورج پرز» از دومینیکن ، «ماکوتو کوییکی» از ژاپن و «فاروک عبدسلام» از فرانسه راهی مبارزه نهایی شده بود.

برای کاراته ایران تا این لحظه بهمن عسگری یک طلا، علی فداکار یک مدال نقره، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و کاتای تیمی مردان(ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون) هفت برنز کسب کرده اند.

این مسابقات همچنان ادامه دارد و تیم ایران توسط کاتای تیمی بانوان شانس کسب یک طلای دیگر دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها