کد خبر: 271261
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۷:۵۲:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای بین‌الملل/ ۲۸ بهمن ۹۷

از پیشنهاد «محمد بن‌سلمان» برای خرید باشگاه منچستر یونایتد تا اعتراضات در آلبانی

اعلام تفاهم سیاسی مستحکم میان ریاض و اسلام‌آباد از سوی وزیر خارجه پاکستان،پیشنهاد «محمد بن‌سلمان» برای خرید باشگاه منچستر یونایتد، احضار سفیر پاکستان از سوی ایران، اعتراضات در آلبانی، اعلام پایبندی اتریش به توافق هسته‌ای ایران، اظهارات غیرمنتظره وزیر امور خارجه عمان در مورد اسرائیل و اعلام نامزدی برنی سندرز مهترین

از پیشنهاد «محمد بن‌سلمان» برای خرید باشگاه منچستر یونایتد تا اعتراضات در آلبانی
کد خبر: 271261
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه پاکستان روابط کشورش با عربستان سعودی را «استراتژیک و استثنایی» خواند و گفت: تفاهم سیاسی مستحکمی میان ریاض و اسلام‌آباد وجود دارد.

***

روزنامه انگلیسی سان خبر داد که «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان حاضر است که برای خرید باشگاه منچستریونایتد 3/5 میلیارد پوند پرداخت کند.

***

دستیار وزیر خارجه ضمن احضار سفیر پاکستان و اعلام اعتراض شدید ایران در پی اقدام تروریستی سیستان‌و‌بلوچستان، خواستار برخورد قاطع و جدی دولت و ارتش پاکستان با گروهک‌های تروریستی فعال در مناطق مرزی با ایران شد.

***

گروهی از معترضان در آلبانی با حمله به دفتر نخست‌وزیر کشورشان، خواستار کناره‌گیری او شدند.

***

صدر‌اعظم اتریش در آستانه دیدار با رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها در حوزه سیاست خارجی بار دیگر پایبندی به توافق هسته‌ای ایران را اعلام کرد.

***

یوسف بن‌علوی ، وزیر امور خارجه عمان در مصاحبه با شبکه دویچه وله آلمان در موضع‌گیری غیرمنتظره‌ای گفت که مسقط، اسرائیل را یکی از کشورهای خاورمیانه می‌داند.

***

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند «برنی سندرز» ، سناتور دموکرات آمریکایی فیلمی برای اعلام نامزدیش‌ در انتخابات 2020 ریاست‌جمهوری کشورش ضبط کرده است.

***

«برایان هوک» رییس گروه موسوم به «اقدام ایران» در وزارت امور خارجه آمریکا گزارش‌های منتشر شده در خصوص دیدار وی با «جان کری» وزیر امور خارجه اسبق این کشور را تکذیب کرد.

***

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها