کد خبر: 271274
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تلاش تندروهای مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رییس‌جمهوری تا اظهارات دختر میرحسین درباره حصر

تشییع پیکر همسر دکتر علی شریعتی پشت درهای بسته حسینیه ارشاد، تاکید دختر میرحسین به ایجاد نشدن تغییر در شکل و مفهوم حصر، طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و تلاش تندروهای مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح و عدم کفایت رییس‌جمهوری با 9 امضا از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز هستند.

از تلاش تندروهای مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رییس‌جمهوری تا اظهارات دختر میرحسین درباره حصر
کد خبر: 271274
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛ امروز یکشنبه با شما هستیم؛

امروز تشییع پیکر پوران شریعت‌رضوی در حالی برگزار شد که درهای حسینیه ارشاد به روی تشییع‌کنندگان بسته بود و موجب گلایه خانواده شریعتی شد. عیسی فرهادی، فرماندار تهران با تاکید بر صادر شدن مجوز برگزاری این مراسم گفته که باید با هیات امناء حسیینه هماهنگ می‌شد .

نرگس موسوی، فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد درباره آخرین وضعیت حصر گفته که تغییر اساسی در شکل و مفهوم حصر اتفاق نیفتاده و پدر و مادرم جز با خانواده و تیم مسئول حصر، با فرد دیگری ملاقات ندارند

طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان که تابستان امسال به قانون تبدیل شده بود، اعلام وصول شد.

طرح استیضاح و عدم کفایت سیاسی حسن روحانی، رییس‌جمهوری که اعلام شده بود به‌وسیله مجتبی ذوالنوری، نماینده اصولگرای قم دنبال می‌شود، تنها امضای 9 نفر از نمایندگان را دارد.

عبدالواحد موسوی‌لاری، نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره حل مشکلات کشور گفته باید راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم و همه کسانی که علاقه‌مند به کشور هستند، زیر چتر نظام فعالیت کنند و لکنت زبانشان برای بیان دیدگاه‌ها از بین برود.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی کتبا اعلام فرمودند که با توجه به شرایط کنونی کشور سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت 20 درصد تعیین شود.


غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه‌قضاییه درباره وضعیت فعالان محیط‌زیستی‌ گفت که دادگاه با حضور وکلا در حال برگزاری است و ا ین افراد با توجه به اسناد و مدارک ضابطین و … متهم هستند و باید دید دادگاه به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها