کد خبر: 271291
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

دامنه باج‌گیری‌های بن سلمان به آمازون رسید

روزنامه ساندی تایمز در گزارشی خبر داد اختلاف شخصی مالک شرکت آمازون با ولیعهد عربستان، مشکلات زیادی را برای فعالیت این شرکت در عربستان به وجود آورده است.

دامنه باج‌گیری‌های بن سلمان به آمازون رسید
کد خبر: 271291
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| باج گیری بن سلمان فعالیت شرکت آمازون را در عربستان دچار مشکل جدی کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه ساندی تایمز در گزارشی نوشت اختلاف شخصی مالک شرکت آمازون با ولیعهد عربستان، مشکلات زیادی را برای فعالیت این شرکت در عربستان به وجود آورده است.

براساس این گزارش که در رسانه‌های عربی هم بازتاب داشت با وجود آنکه توافقی شخصی بین جف بزوس، مالک آمازون و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در رابطه با سرمایه‌گذاری شرکت آمازون عربستان انجام گرفته اما این پروژه‌ها، بخصوص بعد از جنایت قتل جمال خاشقجی که یکی از نویسندگان واشنگتن پست و رسانه تحت مالکیت صاحب آمازون بود، به طور کامل به تعطیلی کشیده شده‌اند.

در این حال برخی از رسانه‌های عربی از اقدام بخش جنگ سایبری وابسته به بن سلمان در تبلیغ عدم خرید از شرکت آمازون خبر دادند که باعث شد تا این هشتگ برای مدتی یکی از ترندهای فضای مجازی عربی شود.

گفتنی است محمد بن سلمان ید طولایی در باج‌گیری از میلیاردهای عربستانی و خارجی داشته و یکی از بزرگترین رسوایی‌هایش گروگان گرفتن سعد حریری برای کسب بخشی از ثروتش بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها