کد خبر: 271320
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۰۸:۲۱:۴۹
| |

بیانیه حماس در محکومیت شرکت مقامات عربی در نشست ورشو

جنبش حماس شرکت مقامات عربی در نشست ورشو در کنار مقامات صهیونیست همزمان با جنایت‌های آنها علیه ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات و نقض حقوق اساسی فلسطینیان را محکوم کرد.

بیانیه حماس در محکومیت شرکت مقامات عربی در نشست ورشو
کد خبر: 271320
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۰۸:۲۱:۴۹

اعتمادآنلاین| جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی شرکت مقامات عربی در نشست ورشو کنار مقامات صهیونیست همزمان با جنایت‌های آنها علیه ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات و نقض حقوق اساسی فلسطینیان را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما با تمامی تلاش‌ها برای حذف مسئله فلسطین مخالف هستیم چرا که این مسئله همچنان مسئله اصلی جهان عرب و اسلام و نیز آزاداندیشان جهان باقی خواهد ماند.

جنبش حماس تاکید کرد: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند و حق بازگشت حق ثابتی است که هیچ کس نمی تواند آنرا حذف کرده یا از آن چشم‌پوشی کند.

این جنبش اعلام کرد: تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تمامی اشکال آن محکوم است و از کشورها و پارلمان‌ها می‌خواهیم این رژیم را تحریم کنند.

حماس در پایان بیانیه خود اعلام کرد: وحدت ملی ما، حمایت‌های جهان عرب و اسلام و تداوم مقاومت ما به اشکال مختلف ضامن شکست پروژه های طراحی شده برای حذف مسئله فلسطین و در راس آنها معامله قرن است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها