کد خبر: 271403
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۰:۱۳:۰۲
| |

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو مطرح کرد؛

قیمت خودرو در بازار شکسته می شود / با اجرای طرح پیش فروش حباب قیمت شکسته می‌شود

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: با اجرای شرایط فروش فوری در روزهای آتی، حباب قیمت خودورهای این شرکت در بازار شکسته خواهد شد.

قیمت خودرو در بازار شکسته می شود / با اجرای طرح پیش فروش حباب قیمت شکسته می‌شود
کد خبر: 271403
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۰:۱۳:۰۲

اعتمادآنلاین| مصطفی خان کرمی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو با بیان اینکه با اجرای شرایط فروش فوری در روز‌های آتی، حباب قیمت خودرو‌های این شرکت در بازار شکسته خواهد شد، اظهار کرد: شرکت ایران خودرو با تمام توان خود و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می‌کند به طوری که در حال حاضر تحویل این شرکت به حدود روزانه 1500 دستگاه رسیده است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تامین قطعات و واحد‌های تولیدی شرکت ایران خودرو، عدد تحویل در آینده نزدیک به بیش از 1500 دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو تاکید کرد: شرکت ایران خودرو طی روز‌های آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال 97 با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.

وی افزود: متاسفانه دلالان و سودجویان که عاملان اصلی رشد قیمت‌ها در بازار هستند، همیشه منتظر فرصتی هستند که به موضوع افزایش قیمت سرعت بیشتری بدهند کما اینکه در روز‌های جاری شاهد آن هستیم که دلالان از افزایش تقاضا در روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن ایام نوروز سوء استفاده کرده و از موقعیت و شرایط کنونی که بر اقتصاد کل کشور حاکم است، حداکثر سودجوئی را می‌برند و ما درصدد هستیم که در مقابل این عده از مشتری نما‌ها مقابله کرده و خودرو را به دست مصرف کننده نهائی برسانیم.

خان کرمی به مشتریان توصیه کرد، که فریب این دلالان را نخورده و منتظر آغاز شرایط فروش فوری شرکت ایران خودرو باشند.

وی گفت: اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه 30 بهمن ماه 97 به صورت روزانه و مستمر از ساعت 10 صبح هر روز از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو در پایان یادآوری کرد: امید داریم با عرضه مناسب در این ایام ضمن کنترل بازار و کاهش قیمت‌های افسار گسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی را تامین کنیم.

گفتنی است، به منظور کوتاهی دست واسطه‌ها و برای اینکه محصولات به دست مصرف کنندگان نهائی برسد، از محدودیت هائی همچون هر کد ملی یک دستگاه، عدم امکان ثبت نام افرادی که طی 18 ماه گذشته ثبت نام داشته اند، عدم امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و ... استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها