آیت‌الله حسین نوری همدانی دردیدار با سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح باید به پیشرفته‌ترین تسلیحات دفاعی مجهز باشند

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید به پیشرفته ترین تسلیحات دفاعی مجهز باشند گفت: این اقدام در دل دشمنان خدا، اسلام و نظام رعب ایجاد می‌کند.

نیروهای مسلح باید به پیشرفته‌ترین تسلیحات دفاعی مجهز باشند
کد خبر: 271482
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۲:۳۱:۴۷

اعتمادآنلاین| آیت‌الله حسین نوری همدانی روز دوشنبه در دیدار سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، بیان کرد: آنچه موجب تمایز نیروهای مسلح ما با سایر نیروهای نظامی می شود اعتقاد و باور دینی است، قدرتهای بسیاری در دنیا وجود دارند ولی آنها از امتیاز بزرگ ایمان همراه با بصیرت بی بهره هستند و این عاملی است که موجب قدرت و برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شده است.


آیت‌‌الله نوری همدانی با بیان اینکه تمام خیرات در کشور زیر سایه امنیت رقم می خورد گفت: اسلام در کادر سازی به دنبال تربیت نیروهایی بی نظیر از نظر اخلاقی، معنوی و قوی بوده است و باید مولفه های تربیت نیروی انسانی اسلامی مورد تاکید نیروهای مسلح باشد.


وی ایمان، بصیرت و شجاعت را از جمله مولفه های کادرسازی در اسلام دانست و گفت: توکل به خدا، ایمان و شجاعت از جمله ویژگی های شاخص نیروهای مسلح و موجب رعب دشمنان اسلام شده است.


آیت‌الله نوری همدانی، عاشورا را نماد بصیرت، شجاعت و شهامت دانست و ادامه داد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی باید دارای ایمان مستحکم باشند و در این زمینه توجه به معنویت ضروری است.


وی با تاکید بر اهمیت تقویت شاخص های قدرت گفت: اگر قدرت کشور در شاخص های مختلف ارتقا یابد، دشمن جرات و توان فشار به ایران را نخواهد داشت.


آیت‌الله نوری همدانی، با تاکید بر زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) در دوران غیبت ادامه داد: انتظار ظهور در بین نیروهای مسلح به عنوان عاملی پرقدرت برای ایجاد انگیزه و ایستادگی در برابر دشمن باید بیش از پیش تقویت شود.


این مرجع تقلید تنها شاخصه قدرت عربستان را پول دانست و ادامه داد: این کشور با پول به دنبال اعتبار و نفوذ و ایجاد فشار به ایران و کشورهای منطقه است ولی باید دانست که پول تنها عامل پیروزی نیست بلکه چیزی که در میدان های سخت پیروزی را رقم می زند ایمان، شجاعت، صبر و استقامت است.


دیدار با آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی و جعفر سبحانی و نیز بازدید از پژوهشگاه امام جعفر صادق(ع) از دیگر برنامه های سفر یک روزه سرلشکر باقری به قم است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها