کد خبر: 271587
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۹ بهمن‌ماه ۹۷

از کاهش سن اعتیاد در مدارس تا پایان عملیات ساخت پلاسکو در سال 99

پایین آمدن سن اعیاد در مدارس، گرانی ویلچر، آمار ازدواج کودکان، ممنوعیت خرید و فروش فلامینگو در فضای مجازی و پایان عملیات ساخت پلاسکو در سال 99 مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 29 بهمن بود.

از کاهش سن اعتیاد در مدارس تا پایان عملیات ساخت پلاسکو در سال 99
کد خبر: 271587
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یک کارشناس پیشگیری از اعتیاد از کاهش سن اعتیاد خبر داد و گفت: متأسفانه مواد مخدر به مدارس به ویژه مقطع متوسطه دوم رسیده است ؛ بر اساس تجارب و مشاهدات صورت گرفته از هر 8 معتاد، 1 نفر زن است.

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان گفت: متاسفانه تورم و گرانی‌های سال جاری باعث شد تا افزایش سه برابری مستمری‌ها نه تنها نا کارآمد باش د بلکه مشکلات آنها را نیز افزایش دهد و همین موارد باعث شده تهیه تجهیزات مورد نیاز معلولان نیز سخت‌تر شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از واریز «عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تا 10 اسفند ماه خبر داد. به گفته او رقم عیدی همان میزان مصوب اعلام شده توسط دولت و یک میلیون تومان خواهد بود.

بر اساس اطلاعات یونیسف در سال 2018، سالانه 12 میلیون دختر با سن کمتر از 18 سال ازدواج می‌کنند و این آمار یعنی اینکه، 23 ازدواج در هر دقیقه و تقریباً یک ازدواج در هر دو ثانیه اتفاق می‌افتد.

امید یوسفی، رئیس اداره حیات وحش حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در خصوص آگهی منتشر شده درباره خرید و فروش فلامینگو در فضای مجازی گفت: خرید و فروش فلامینگو یا مرغ آتشی در فضای مجازی ممنوع است و هر گونه خرید و فروش در این حوزه باید با کسب مجوز از سازمان محیط زیست باشد.

پس از انتشار گزارش اعتمادآنلاین درباره سگ‌کشی با سیانور در هشتگرد مدیرکل اداره محیط زیست استان البرز اعلام کرد: کشتار سگ‌های حاشیه شهر توسط برخی از عوامل شهرداری هشتگرد را نمی‌توانم تایید و یا تکذیب کنم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه زیربنای ساختمان جدید پلاسکو در حد ساختمان سابق و 22 هزار متر است، گفت: کمیسیون ماده 5 تایید کرده که 15 طبقه روی زمین و 5 طبقه زیر زمین باشد و عملیات ساخت پلاسکو تا سال 99 به پایان می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها