محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

اگر راه‌حل مشکلات کشور استیضاح روحانی بود،‌ عقلا در کشور به آن نتیجه می‌رسیدند/ طراحان استیضاح رییس‌جمهور می‌خواهند از مرگ سیاسی خود جلوگیری کنند/ کار به دست چند ابله سیاسی افتاده است/ جریان مشکوک و مسئله‌داری دوست دارد در کشور جنجال به راه بیندازد

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: جریان مشکوک و مسئله‌داری دوست دارد هر از گاهی در گوشه‌ای از کشور جنجالی به راه بیندازد و فضای سیاسی کشور را تخریب کند. این چند نفر در مجلس، عوامل دست آنها هستند و برای خودشان واقعا نمی‌توان هیچ اصالتی قائل شد.

اگر راه‌حل مشکلات کشور استیضاح روحانی بود،‌ عقلا در کشور به آن نتیجه می‌رسیدند/ طراحان استیضاح رییس‌جمهور می‌خواهند از مرگ سیاسی خود جلوگیری کنند/ کار به دست چند ابله سیاسی افتاده است/ جریان مشکوک و مسئله‌داری دوست دارد در کشور جنجال به راه بیندازد
کد خبر: 271590
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین » با اشاره به تلاشی که تعدادی از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن استیضاح و عدم کفایت رییس‌جمهوری انجام دادند، بیان کرد: بعضی آدم‌ها خیلی مشتاق دیده شدن هستند و وقتی فرد هیچ جوری دیده نمی‌شود، به هر حال باید کاری انجام دهد.

او با اشاره به یک داستان تاریخی درباره تمایل به جلب توجه عنوان کرد: داستانی در تاریخ داریم که می‌گویند برادر حاتم طایی هر کاری کرد تا معروف شود تلاش‌هایش نتیجه نداد. آخر فردی به او گفت که اگر می‌خواهی مشهور شوی برو چاه زمزم را آلوده کن، در آن صورت معروف خواهی شد. او هم رفت و این کار را انجام داد.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا با توجه به تلاش ناکام نمایندگان تندرو در مجلس افزود: الان هم بعضی از افراد همین‌‌طور هستند، هیچ جوری اسمی از آنها نیست، در حال مرگ هستند و مرگ سیاسی آنها در حال رقم خوردن است، بنابراین این روش برای رهایی از چنین مرگی به کار گرفته می‌شود.

مهاجری تاکید کرد: جبهه پایداری یک جریان به شدت نیازمند توجه و ترحم است، بنابراین باید کاری کنند که دو نفر توجه‌شان به آنها جلب شود. اصلا وجودشان به همین سروصداهاست اگر این سروصداها نباشد که مرگ آنها حتمی است.

او درباره احتمال وجود برخی موضوعات پشت‌پرده این جریان گفت: این افراد افراطی که در مجلس هستند در واقع بازیچه دست آدم‌هایی در بیرون هستند که آن جریان بیرونی یک جریان مشکوک است و من زیاد نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم چون نهادهای اطلاعاتی کشور باید به آن ورود کنند.

مهاجری افزود: اما به هر حال جریان مشکوک و مسئله‌داری است که دوست دارد هر از گاهی در گوشه‌ای از کشور جنجالی به راه بیندازد و فضای سیاسی کشور را تخریب کند. این چند نفری که در مجلس هستند، از جمله آقای ذوالنوری و دیگران عوامل دست آنها هستند و برای خودشان واقعا نمی‌توان هیچ اصالتی قائل شد.

او در پاسخ به این سوال که پیش از این یک بار رییس‌جمهوری برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس آمده و گفته می‌‌شود که از طرف رهبری خواسته شده تا پس از سوال، موضوع ادامه پیدا نکند. با این وجود و با توجه به شرایط کشور فکر می‌کنید این کشش این وجود داشته باشد که سوال یا استیضاح دیگری به جریان بیفتد یا نه، بیان کرد: اگر بچه‌هایی را که جلب توجه می‌خواهند دیده باشید، برای به دست آوردن این توجه شروع می‌کنند به جیغ زدن و پا کوبیدن؛ این گروه هم هر کاری می‌کنند و جیغ می‌زنند تا بالاخره یک جایی توجهی به آنها جلب شود، اما بعید می‌دانم که دیگر اینها بتوانند موضوع را به سوال در مجلس بکشانند.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا در پاسخ به این سوال که وضعیت کشور برای همه روشن است و آیا استیضاح و سوال از رییس‌جمهوری می‌تواند این مشکلات را حل کند، بیان کرد: اگر راه‌حل این مشکلات و معضلات سوال کردن یا استیضاح آقای رییس‌جمهور بود حتما عقلایی در این مملکت وجود دارند که به آن نتیجه برسند.

مهاجری در ادامه افزود: وقتی که شما می‌بینید کار به دست چند فرد ابله سیاسی می‌افتد که قضیه را به این شکل مطرح می‌کنند، یقین بدانید که بزرگان می‌دانند راه حل مشکلات اساسی مملکت چه چیزی و کجاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها