کد خبر: 271596
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از ضربه سپاه به تروریست‌ها در پی جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان تا تاکید به تاثیر تحریم‌ها در پذیرش FATF

ضربه سپاه به تروریست‌ها در پی جنایت سیستان و بلوچستان، تاکید به تاثیر تحریم‌ها برای پذیرش FATF، انتقاد نسبت به ثبت نشدن حقوق مدیران مجلس در سامانه حقوق و دستمزد و گمانه‌زنی‌ها درباره طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از ضربه سپاه به تروریست‌ها در پی جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان تا تاکید به تاثیر تحریم‌ها در پذیرش FATF
کد خبر: 271596
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛ امروز دوشنبه 29 بهمن ماه با شما هستیم؛

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از اقدام قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در شناسایی و متلاشی کردن خانه‌های تیمی عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، در سراوان و خاش و دستگیری آنان خبر داد .

کاظم جلالی، رییس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد که تاکنون هیچ رفتار انتخاباتی از لاریجانی به معنای فعالیت برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ندیدم و اطلاعی هم ندارم .

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد که اگر تحریم نبودیم و مردم مرفه بودند FATF را نمی‌پذیرفتیم ، چون اشکالاتی دارد که استقلال داخلی را از بین می‌برد.

سامانی، سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه عدم امکان اخذ رأی، پس از ساعت 24 در شعب انتخابات به دلیل فقدان قانون، روشن و شفاف نبود؛ افزود: در صورت تصویب لایحه جامع انتخابات در مجلس این خلاء رفع می‌شود.

محمدرضا رضایی‌کوچی،‌ رئیس کمیسیون عمران مجلس می‌گوید به نظر می‌رسد که فضای مجمع تشخیص مصلحت این است که دو لایحه باقی‌مانده FATF تصویب نشود؛ یعنی احساس کردند که نفعی برای کشور ندارد.

محمدجواد جمالی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از عدم درج حقوق مدیران مجلس روی سامانه حقوق و دستمزد انتقاد کرد و گفت: حقوق مدیران مجلس بیشتر از نمایندگان است.

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس گفته طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به دنبال حفظ مدیران بازنشسته در عرصه مدیریتی کشور است.

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید گفت: مساله فتنه 98 از طرف برخی افراد و گروه‌ها به این دلیل است که برخی‌ ترس دارند در انتخابات سال 98 شکست بخورند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها