کد خبر: 271664
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

آزادی 93 زندانی در قزوین

93 زندانی قزوین که مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودند روز سه شنبه با امضای علیرضا آوایی وزیر دادگستری آزاد شدند.

آزادی 93 زندانی در قزوین
کد خبر: 271664
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| 93 زندانی قزوین که مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودند روز سه شنبه با امضای علیرضا آوایی وزیر دادگستری آزاد شدند.

در این مراسم که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، 34 زندانی مالی و 59 زندانی کیفری با امضای وزیر دادگستری آزاد شدند.


وزیر دادگستری در این مراسم خطاب به زندانیان آزاد شده گفت: شما بعد از آزادی مانند سایر جوانان با مشکلات مالی، معیشتی، خانوادگی و ... در جامعه مواجه خواهید شد و نباید مقابل این مشکلات و سختی ها ناامید و مایوس شوید.


آوایی اظهار داشت: بزرگترین درخواست ما از شما این است که بار دیگر شما را در زندان مشاهده نکنیم و به جای آن در کلاس های درس، محل کار و فعالیت حضور موثر داشته باشید.


وزیر دادگستری اضافه کرد: بازگشت مجدد زندانیان جرایم عمد به زندان دست قضات را برای کمک به آنها می بندد و وقتی سابقه و تکرار در جرم باشد دیگر گذشتی اعمال نخواهد شد.


وی افزود: عفو مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی برای شماست تا از این فرصت برای استفاده از استعدادهای بی شمار خود در راستای اعتلای زندگی تان بهره بگیرید.


رییس کل دادگستری استان قزوین نیز در این مراسم گفت: به برکت انقلاب اسلامی و عفو مقام معظم رهبری تاکنون 500 زندانی در قزوین آزاد شده اند و حدود 700 تا 800 پرونده نیز در این خصوص در دست بررسی است.


حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی افزود: با بررسی این پرونده ها زمینه آزادی مشروط و تعلیق مجازات نیز فراهم می شود و تا سه ماه آینده حدود هزار نفر به برکت عفو مقام معظم رهبری آزادی خواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها