کد خبر: 271834
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از آمار طلاق در کشور تا حضور نامحسوس پلیس در مراکز خرید تهران

آمار طلاق در کشور، حضور نامحسوس پلیس در مراکز خرید، گردشگران نوروزی تهران، جای خالی نشاط در مدارس و ساکنان افغانستانی دروازه غار مهم‌ترین اخبار اجتماعی 30 بهمن‌ماه بود.

از آمار طلاق در کشور تا حضور نامحسوس پلیس در مراکز خرید تهران
کد خبر: 271834
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی مظفری رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در سال 96 در ایران ساعتی 21 واقعه طلاق و 70 ازدواج به ثبت رسید، اعلام کرد: در کل نزدیک به یک سوم ازدواج‌های ایران در سال 96 منجر به طلاق شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حضور محسوس و نامحسوس ماموران پلیس در مراکز خرید تهران خبر داد.

پیروز حناچی، شهردار تهران بر ضرورت گسترش نوروزگاه‌ها در پایتخت همزمان با آغاز سال نو تاکید کرد و گفت: یکی از اقداماتی که می‌توان در نوروز انجام داد معرفی و تسهیل بازدید شهروندان از موزه‌ها و فراهم کردن امکان حضور گردشگران است.

بطحایی، وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه یادگیری در مدارس بانشاط، شادمانی و شور و اشتیاق همراه نیست، گفت: به همین دلیل یادگیری غالباً ماندگار نیست و در سطح حافظه‌محوری باقی می‌ماند.

اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها از عفو بیش از 36000 نفر از زندانیان سراسر کشور در ادامه اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان، خبر داد و گفت:‌ تا چند روز آینده تمامی زندانیانی که امکان بهره‌مندی از این بخشنامه را دارند مشمول حکم آزادی و یا تخفیف مجازات خواهند شد.

شیراز مدیر اجرایی خانه ایرانی دروازه غار گفت: بر اساس پژوهش‌ها در سال 1392 عمده کودکان این منطقه بین 9 تا 13 سال سن داشتند که این بازه سنی در سال 1397 عمدتاً بین هفت تا 11 سال قرار گرفته و تعداد ساکنان افغانستانی در این سال‌ها به منطقه افزوده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها