کد خبر: 271836
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۵:۴۷:۰۳
| |

تحویل بیش از دو هزار واحد مسکونی به مددجویان کرمانشاهی

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به تحویل 2500 واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه تا پایان سال، گفت: با تحویل این واحدها، کار ساخت تمامی واحدهای مسکونی روستایی تخریب شده در زلزله کرمانشاه به اتمام می‌رسد.

تحویل بیش از دو هزار واحد مسکونی به مددجویان کرمانشاهی
کد خبر: 271836
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۵:۴۷:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ ابراهیم بازیان در سفر به استان کرمانشاه با حضور در شورای اداری این نهاد، به سیاست‌های این نهاد در سال 98 در بخش مسکن اشاره کرد و گفت: هم اکنون در کشور 100 هزار خانوار مددجوی مستاجر داریم که این خانوارهای مستاجر نقطه هدف ما در بخش مسکن هستند.

بازیان با بیان اینکه اولویت ساخت و خریداری منازل مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت، با خانوارهای سه نفره و بالاتر است، افزود: کمیته امداد در گام نخست با انجام اعتبارسنجی، خانه‌دار شدن ایتام و روستاییان فاقد منزل مسکونی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: در گام بعدی با جدیت در پی تامین هزینه‌های اجاره مسکن و رهن برای آن دسته از خانوارهایی هستیم که در حال حاضر شرایط ساخت و خرید منزل مسکونی برای آنان وجود ندارد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به تخریب منازل مسکونی مددجویان در زلزله آبان‌ماه سال گذشته کرمانشاه گفت: بیش از 10 هزار مورد از منازل خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در زلزله آبان‌ماه 96 آسیب دید که حدود پنج هزار واحد تخریبی و مابقی نیازمند تعمیرات بود.

بازیان تاکید کرد: تاکنون 2500 منزل مسکونی ساخته و تحویل مددجویان زلزله‌زده شده است و 2500 واحد مسکونی باقی مانده که تا پیش از پایان سال 97 تحویل مددجویان خواهد شد.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ادامه داد: این نهاد برای بازسازی منازل مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

وی با یادآوری اینکه از زمان اسکان اضطراری، موقت و دائم مددجویان، کمیته امداد پیشتاز عمل کرده است، عنوان کرد: امروزه این نهاد به خود می‌بالد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با مناسبت‌ترین قیمت‌ها، مقاوم‌ترین منازل را برای خانوارهای تحت حمایت ساخته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها