کد خبر: 271880
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

برگزاری دادگاه برادر روحانی و استعفای امام جمعه اهواز بعد از سفر به لندن

دادگاه حسین فریدون برادر رییس‌جمهوری و واکنش چهره‌های نظامی و امنیتی به حادثه تروریستی زاهدان مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بودند که در رسانه‌های داخلی بازتاب گسترده‌ای داشت.

برگزاری دادگاه برادر روحانی و استعفای امام جمعه اهواز بعد از سفر به لندن
کد خبر: 271880
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دادگاه حسین فریدون برادر رییس جمهوری و واکنش چهره‌های نظامی و امنیتی به حادثه تروریستی زاهدان مهمترین خبرهای سیاسی امروز بودند که در رسانه‌های داخلی بازتاب گسترده‌ای داشت. البته سفر پرحاشیه امام جمعه موقت اهواز به انگلستان و خبر مهم استعفای او از این جایگاه دیگر خبر مهم سیاسی امروز بود. آن هم در شرایطی که پیشتر اعلام شده بود که این سفر برای فعالیت‌های دینی و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌ها دینی در خارج از کشور انجام گرفته است.

آیت‌الله موسوی جزایری امام جمعه موقت اهواز و نماینده ولی فقیه که چندی پیش سفرش به انگلستان حاشیه‌ساز شده بود، امروز خبر استعفایش از امامت نماز جمعه تهران مورد تایید دفتر اطلاع‌رسانی و قرار گرفت . بیماری جسمانی و کسالت دلیل این استعفا اعلام شده است.

*محمود علوی وزیر اطلاعات نیز با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشورمان گفته که چند سرویس اطلاعات علیه امنیت ایران همکاری می‌کنند .

*محمود صادقی نماینده تهران در مجلس گفته که کنوانسیون cft یکی از قطعنامه های سازمان ملل است که اگر تصویب هم نکنیم برای ما لازم الاجرا است چرا که عضو سازمان ملل هستیم .

* امروز اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و شش نفر از مرتبطین او در پرونده، در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه برگزار شد .

*مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس گفته که امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا هستیم و در این جنگ دولت تنها نمی‌جنگد .

*سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره حادثه تروریستی اهواز خبر داده که سرنخ شناسایی عوامل این حادثه یک زن بود و در این عملیات عامل انتحاری و 2 نفر از اعضای تیم تروریستی پاکستانی بودند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها