کد خبر: 271996
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

بازیکنان پرسپولیس از نحوه پرداخت پاداش‌ها ناراحتند

بازیکنان پرسپولیس به خاطر نحوه پرداخت پاداش‌های نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از سوی باشگاه، به شدت ناراحت هستند.

بازیکنان پرسپولیس از نحوه پرداخت پاداش‌ها ناراحتند
کد خبر: 271996
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پاداش های آسیایی به شدت این روزها برای باشگاه پرسپولیس خبرساز شده چون موجب ناراحتی بازیکنان این تیم شده است.


خیلی از مسائل موجب شده تا بازیکنان از این پاداش ها ناراحت باشند و حتی تصمیم به اعتصاب بگیرند اما ایرج عرب مدیرعامل باشگاه به بازیکنان هشدار داده که در صورت اعتصاب، با جریمه سنگین مواجه خواهند شد.


در شرایطی که از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 2 میلیون دلار عاید پرسپولیس شد، از کل پاداش ها تنها 20 درصد سهم بازیکنان شده است. مبلغ این پاداش ها از حدود 23 هزار دلار برای بازیکنان اصلی تا 15 هزار دلار برای بازیکنان ذخیره متغییر بوده است. همین موضوع کم بودن مبلغ پاداش اعضای تیم موجب ناراحتی سرخپوشان شده است.


مسئولان پرسپولیس در اولین پرداختی که به بازیکنان این تیم داشتند حواله پاداش ها را به آنها پرداخت کردند.


این پاداش ها در شرایطی به سرخپوشان پرداخت شد که ایرج عرب در هنگام اردوی قطر سرخپوشان در نیم فصل به کمپ اسپایر رفت و به تعدادی از بازیکنان و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم حواله این پاداش آسیایی را پرداخت کرد.


در گروه دوم هم هفته گذشته به تعدادی دیگر از بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی این پاداش ها پرداخت شد.


نکته جالب این بود که مسئولان پرسپولیس پاداش های در نظر گرفته شده را به ریال تبدیل کرده و آنها را به صورت ریالی به حساب اعضای این تیم ریخته اند.


نوسانات ارز و اینکه چرا این پاداش ها به صورت دلاری به نفرات پرداخت نشده بود هم یکی از عوامل اصلی این ناراحتی بود.


از سوی دیگر هنوز به بازیکنان جوان پرسپولیس که کمتر در بازی های آسیایی از آنها بازی گرفته شد، مبلغی به عنوان پاداش پرداخت نشده است. ذخیره های این تیم هنوز پاداش آسیایی را دریافت نکردند. موضوعی که موجب ناراحتی سایر اعزای این تیم شده است.


با این حال ظاهرا ورود مبلغ پاداش آسیایی با مشکلاتی مواجه شده به نحوی که این پول به تدریج به ایران وارد می شود و طبق برنامه قرار است که آخر این هفته این پول به سایر بازیکنان هم پرداخت شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها