کد خبر: 272028
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

راموس یک کارت زرد تا از دست دادن فینال

کمیته استیناف فدارسیون فوتبال اسپانیا درخواست رئال مادرید را برای بخشودگی کارت زرد «سرخیو راموس» در بازی دور رفت جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) مقابل بارسلونا، رد کرد.

راموس یک کارت زرد تا از دست دادن فینال
کد خبر: 272028
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: کمیته استیناف فدارسیون فوتبال اسپانیا درخواست «سرخیو راموس» کاپیتان تیم رئال مادرید را برای بخشودگی کارت زردی که وی در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل بارسلونا گرفت، رد کرد؛ تصمیمی که برای کاپیتان مادریدی ها چاره ای جز احتیاط کردن در بازی برگشت باقی نخواهد گذاشت.


در صورتی که راموس در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو با کارت زرد داور جریمه شود و کهکشانی ها خود را به فینال برسانند، آنگاه مدافع وفادار این تیم باید فینال را از روی سکوها نظاره گر باشد.


اینکه آیا «سانتیاگو سولاری» سرمربی کهکشانی ها برای بازی برگشت ترکیب خود را دستخوش تغییر می کند یا خیر همچنان در هاله ای از ابهام است اما رئالی ها تمام تلاش خود را برای بی اثر کردن کارت زرد دریافت شده توسط راموس انجام داده و حتی ویدئویی را به عنوان مدرک ارائه داده اند؛ ویدئویی که ثابت می کند راموس در دقیقه 9 بازی رفت، هیچ خطایی روی «نلسون سمدو» بازیکن آبی اناری ها انجام نداده است.


این در حالی است که گزارش داور بازی، نظری خلاف این موضوع را مطرح کرده و در نتیجه کمیته استیناف پس از بازبینی دقیق و موشکافانه صحنه مذکور، همچنان رای اولیه را تایید کرد.


در این بین، سفیدپوشان این فرصت را دارند تا در فاصله 15 روز از اعلام حکم مربوطه، درخواست استیناف مجدد خود را به منظور بازبینی حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف، به مرجعی بالاتر یعنی دادگاه حکمیت ورزش اسپانیا (TAD) ارجاع دهند.


بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف فینالسیت در بازی برگشتی که هشتم اسفندماه سال جاری در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها