کد خبر: 272077
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۲:۰۱:۰۰
| |

محمد جمشیدی:

ملی‌پوشان بسکتبال نیاز به هماهنگی داشتند/ مایک بازیکن خوبی است

محمد جمشیدی ملی‌پوش بسکتبال ایران معتقد است که بازیکنان تیم ملی نیاز به هماهنگی داشتند که در بازی با اردن برطرف شد و مایک رستم‌پور نیز در ترکیب ایران بازیکن خوبی است.

ملی‌پوشان بسکتبال نیاز به هماهنگی داشتند/ مایک بازیکن خوبی است
کد خبر: 272077
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جمشیدی ظهر امروز چهارشنبه در جریان تمرین تیم ملی، درباره دو بازی تدارکاتی مقابل اردن به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی‌های خیلی خوبی بودند چون به ملی‌پوش‌ها کمک زیادی کرد تا شرایط بهتری را در تیم ملی پیدا کنند.

او ادامه داد: بازیکنان دعوت شده به اردو بخاطر بازی در لیگ از نظر بدنی آماده بودند اما نیاز به هماهنگی داشتیم، این دو بازی برای برطرف ساختن چنین مسئله‌ای مناسب بود.

ملی‌پوش بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به پیروزی ایران مقابل ژاپن امیدوار بود؟ اظهار کرد: ژاپن تیم خوبی است ولی ما برای برد به زمین می‌رویم، ان‌شاءالله که بتوانیم بازی مقابل ژاپن را ببریم و صعود ایران به عنوان تیم دوم را قطعی کنیم.

او ادامه داد: ژاپن تیم منسجمی است اما روی این تیم کار کرده‌ایم. نقاط ضعف و قوتش را شناسایی کرده‌ایم و برای برد بازی می‌کنیم.

جمشیدی در مورد کیفیت مایک رستم‌پور نیز توضیح داد: او بازیکن خیلی خوبی است، امیدوارم اگر در ترکیب تیم ملی قرار گرفت به تیم کمک کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها