کد خبر: 272093
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۲:۳۳:۴۶
| |

یک مقام روسی مطرح کرد:

خودروهای روس در راه ایران / روسیه به دنبال فروش و مونتاژ خودروی آوتواز در ایران

ویکتور کلادوف مدیر همکاری بین الملل و سیاست منطقه ای شرکت دولتی «روس تک» روسیه گفت: در حال مذاکره با ایران برای فروش و راه اندازی خط مونتاژ خودروهای «آوتواز» هستیم.

خودروهای روس در راه ایران / روسیه به دنبال فروش و مونتاژ خودروی آوتواز در ایران
کد خبر: 272093
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۲:۳۳:۴۶

اعتمادآنلاین| ویکتور کلادوف مدیر همکاری بین الملل و سیاست منطقه ای شرکت دولتی «روس تک» روسیه در حاشیه نشست نمایشگاه «ایرو ایندیا» گفت: شرکت خودروسازی آوتواز (Avtovaz) روسیه در حال مذاکره برای فروش محصولات خود در ایران است.

وی افزود: آوتواز در حال حاضر خودروهای خود را در مصر مونتاژ می کند و مذاکرات این شرکت با تعدای از کشورها از جمله ایران در دست اقدام است. کلادوف گفت: منظور من فروش و مونتاژ خودروها است.

فروش صادرات خودروی مدل «لادا» شرکت آوتواز در سال گذشته میلادی با 57 درصد افزایش به بیش از 38 هزار دستگاه رسید. همچنین «جان پتاسک» معاون فروش و بازاریابی شرکت آوتواز گفت: خودروهای این شرکت در 34 کشور جهان از جمله ترکیه، تونس، چین و کوبا فروخته شدند.

بر پایه این گزارش، فروش «لادا» به طور ویژه در کشورهای مستقل مشترک المنافع هدف گذاری شده و درسال 2018 میلادی تعداد 26 هزار و 305 دستگاه از این خودروها در قزاقستان، بلاروس و ازبکستان فروخته شدند.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها