عذر بدتر از گناه رییس شورای شهر گلپایگان برای خانه و ماشین لوکس شهردار:

مردم باید افتخار کنند که شهردار با ماشین لوکس تردد کند + ویدئو

رییس شورای شهر گلپایگان گفت: « ای کاش ما 50 یا 100 ماشین می‌نوشیتم. درباره کاری که ما مصوب کردیم و ماشین‌ را خریدیم ، مطمئن باشید اگر باز هم تکرار شود، انجام خواهیم داد. چراکه این سرمایه شهر و سرمایه مردم است. وقتی شهردار یا معاون شهردار سوار این ماشین شود، باعث افتخار مردم و شهر است که این مسئولان با این ماشین به استانداری و وزارت کشور بروند.»

حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 دانلود ویدیو
کد خبر: 272107
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز انتشار ویدئویی از رییس شورای شهر گلپایگان در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است. ویدئویی از توضیحات رییس شورای شهر در حمایت از خودروی لوکس و خانه‌ اجاره‌ای جنجالی محمدامین جمالی شهردار گلپایگان که با انتقاد رسانه‌های محلی مواجه شد بود.

احمدرضا افتخاری رییس شورای شهر گلپایگان در واکنش به انتقادات نسبت به خانه‌ اجاره‌ای و خودروی لوکس این شهر گفته است که « ای کاش ما 50 یا 100 ماشین می‌نوشیتم. درباره کاری که ما مصوب کردیم و ماشین‌ را خریدیم ، مطمئن باشید اگر باز هم تکرار شود، انجام خواهیم داد. چراکه این سرمایه شهر و سرمایه مردم است. وقتی شهردار یا معاون شهردار سوار این ماشین شود، باعث افتخار مردم و شهر است که این مسئولان با این ماشین به استانداری و وزارت کشور بروند.»

وی ادامه داد: این یک کلاس برای شهرماست که بگوییم مردم شهر ما آنچنان دیدگاه بازی دارند که چنین ماشینی برای شهردار تهیه شده است تا بتواند از حقوق و حق مردم دفاع کند. البته کسی که چنین ماشینی ندارد بسیار محترم است و اینکه با ماشین خوبی جایی بروید حتما آدم خوب یا بدی نیستید. اما در کل این اتفاق باعث افتخار شهر ما است و بدین معناست که شهر ما یک شهر قدرتمند است».

گفتنی است که 15 بهمن ماه گذشته افتخاری درباره جزییات خرید ماشین برای شهردار گلپایگان به تسنیم گفته بود که « در تاریخ 2 آبان 96 لایحه‌ای از شهرداری با توجه به بعد مسافت گلپایگان تا مرکز استان و خرید خودروی 508 به ما داده شد و ما در روز 10 آبان 96 نیر پاسخ دادیم و نامه به هیات و کمیته تطبیق مصوبات شهرستان که متشکل از فرماندار، ریاست دادگستری، نماینده استانداری است فرستاده و در تاریخ 22 همان ماه هیات تطبیق به ما پاسخ داد که در چهارچوب بودجه مصوب و دستورالعمل‌ها این خودرو خریداری شود.»

احمدرضا افتخاری افزود: اما در زمینه عرفی آن قبل از خرید این ماشین بنده هیچ اطلاعاتی نسبت به قیمت و مدل ماشین نداشتم و تنها می‌خواستیم خودرویی خریداری شود که بتواند کارایی لازم را سال‌ها برای شهرداری داشته باشد. بعد از فهمیدن قیمت ماشین نیز مخالفتی نکردم اما معتقد بودم شاید با یک پژو پارس هم کار ما صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان تصریح کرد: این ماشین جز بیت‌المال مردم است و ما هر زمانی لازم شود آن را خواهیم فروخت. ضمن اینکه اگر می‌دانستیم ماشین این تورم را خواهد داشت دو یا سه نوع از این ماشین می‌خریدیم تا اکنون مخارج تعریض یکی از خیابان‌هایمان فراهم شود.

وی پیرامون خانه اجاره‌ای شهردار اظهار داشت: به استناد ماده سوم شرایط احراز شهردار، شهرداری موظف است امکانات سکونتی شهردار درون شهر را فراهم کند و به استناد ماده 16 آیین نامه قانون تا سقف 800 میلیون ریال اجازه بستن قرار داد برای مال الاجاره را داده است ضمن اینکه در سال 95 بندی به آن اضافه شد که این مبلغ را 20 درصد نیز می‌توان افزایش داد.

این درحالی است که بعد از این حواشی و جنجال‌ها روز گذشته حکم تعلیق شهردار گلپایگان صادر شد. مسعود اسکندری سخنگوی شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه حدود 37 روز پیش یک نامه از استانداری به ضمیمه نامه دادگستری برای شورا صادر شد، اضافه کرد: طبق قانون مکاتباتی با استانداری و فرمانداری و دادگستری استان انجام شد و تا اعلام جوابیه‌ها و استعلامات حدود یک ماه شد ولی طبق جوابیه‌ها به این نتیجه رسیدیم که راهی جز عزل نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها