محمد محمودی‌ شاه‌نشین، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

امضا کنندگان استیضاح رییس‌جمهوری به اهداف خود نمی‌رسند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: امضا کنندگان طرح استیضاح رییس جمهوری به اهداف خود نمی رسند و طرح چنین موضوعی در این شرایط به صلاح کشور نیست.

امضا کنندگان استیضاح رییس‌جمهوری به اهداف خود نمی‌رسند
کد خبر: 272128
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۰۸:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه برخی نمایندگان با هدایتی یکی از نمایندگان، بحث عدم کفایت رییس جمهوری را در مجلس مطرح کرده اند، گفت: عمده موضوعات مورد ادعای آنها، وضعیت اقتصادی کشور، نبود شفافیت و بی ثباتی در ارائه ارقام واطلاعات درست است. کسانی که طرح استیضاح رییس جمهوری را در مجلس کلید زده اند، با این اقدامات کشور را بیش از پیش با مشکل و روبرو می کنند؛ امضا کنندگان طرح استیضاح رییس جمهوری به اهداف خود نمی رسند و طرح چنین موضوعی در این شرایط به صلاح کشور نیست.


وی با بیان اینکه استیضاح ریس جمهوری به بهانه حل مشکلات اقتصادی، راه حل درستی نیست، تاکید کرد: همه باید با دولت همفکری و همراهی کنیم؛ شاید مخالفان دولت با طرح استیضاح رییس جمهوری به دنبال این هستند به مردم ثابت کنند که انتخاب آنان( رای به تداوم ریاست جمهوری روحانی تا 1400)، اشتباه است؛ انسجام، ضرورت کنونی است و امضا کنندگان طرح استیضاح، انسجام را خدشه دار می کنند. کسانی که به دنبال اختلاف افکنی میان دولت و ملت هستند، همسو با ترامپ پیش می روند، زیرا در راستای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و دولت دوازدهم به عنوان دستگاه اجرایی کشور، حرکت می کنند.


محمودی شاه نشین در خصوص دیدگاه های متناقض و سوء برداشت برخی رسانه های مخالف دولت درباره مواضع وزیر امور خارجه در جریان مذاکرات، افزود: دکتر ظریف بر اساس استرات‍ژی اقتضایی عمل می کند؛ موفق ترین سیاستمداران در جهان کسانی هستند که این استراتژی را در دستور کار خود دارند. لذا بر مبنای استراتژی اقتضایی، دیپلمات در یک موقعیتی لبخند می زند و در موقعیتی دیگر دعوا می کند؛ آقای ظریف از شخصیت های برجسته کشور و به کار خود مسلط هستند و بر اساس اقتضائات مختلف، استراتژی های خاص را دنبال می کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها