کد خبر: 272152
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۵:۳۵:۵۴
| |

معاون سابق اف‌بی‌آی:

ترامپ «مهره روسیه» است

معاون سابق اف‌بی‌آی در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد این احتمال وجود دارد که دونالد ترامپ جزو مهره‌های نفوذی روسیه در آمریکا باشد.

ترامپ «مهره روسیه» است
کد خبر: 272152
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۵:۳۵:۵۴

اعتمادآنلاین| «اندرو مک‌کِیب» معاون سابق اف‌بی‌آی که چند روز قبل در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی اتهاماتی را علیه دونالد ترامپ مطرح کرده بود، این بار در مصاحبه با سی‌ان‌ان از احتمال نفوذی بودن رئیس‌جمهور کشورش سخن گفته است.

این مقام سابق اف‌بی‌ای که سال گذشته در پی شدت گرفتن اختلافاتش با ترامپ مجبور به استعفا شده بود، در مصاحبه با سی‌ان‌ان اظهار داشته است: «به نظر من این امکان وجود دارد که ترامپ مهره روس‌ها باشد. فکر می‌کنم به همین دلیل بود که ما تحقیقات خود [در مورد ارتباطات ترامپ با روس‌ها] را آغاز کردیم. من واقعاً نگران روزی هستم که رابرت مولر [بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا] به همین نتیجه برسد.»

دونالد ترامپ در واکنش به مصاحبه قبلی اندرو مک‌کِیب با ان‌بی‌سی، وی را فردی دروغگو خوانده بود که به دلیل دروغ‌هایش از اف‌بی‌آی اخراج شده است. حال باید دید رئیس‌جمهور آمریکا به اتهام بزرگتری که مک‌کِیب در مصاحبه با سی‌ان‌ان به او وارد کرده است چگونه واکنش نشان خواهد داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها