بغداد مجددا در خطر تروریسم قرار گرفت

منابع نظامی عراقی اعلام کردند نخست‌وزیر این کشور دستور بازگشت و استقرار نیروهای نظامی را در اطراف بغداد و افزایش حضور نیروهای اطلاعاتی را آن شهر صادر کرد.

بغداد مجددا در خطر تروریسم قرار گرفت
کد خبر: 272180
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منابع نظامی عراقی اعلام کردند نخست‌وزیر این کشور دستور بازگشت و استقرار نیروهای نظامی را در اطراف بغداد و افزایش حضور نیروهای اطلاعاتی را آن شهر صادر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، پایگاه اطلاع‌رسانی «الاباء» به نقل از منابع آگاه امنیتی خبر داد عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق که فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را هم عهده دارد، به فرماندهی عملیات بغداد دستور داد واحدهای خود را در اطراف پایتخت مستقر و فعالیت‌های اطلاعاتی خود را هم در شهر افزایش دهد.

در همین راستا فرماندهی عملیات بغداد نیز با همکاری شورای استانی، کار نصب دوربین‌های کنترلی را در مناطق کمربند پایتخت در دستور کار خود قرار داده وعملیاتی را برای ضربه وارد کردن به هسته‌های خاموش تروریستی در پایتخت آغاز کرده است.

به گفته این منابع، خطراتی که به تازگی پایتخت عراق را تهدید کرده نخست‌وزیر را بر آن داشت تا دستور حضور مجدد نیروهای امنیتی در مناطق کمربندی بغداد را صادر کند و دستورات مقتضی به آنها برای مقابله با هر نوع عملیات تروریستی علیه بغداد را بدهد.

از داخل بغداد هم خبر رسید نیروهای امنیتی برخی از پست‌های ایست و بازرسی را هم که از حدود یک ماه پیش بعد از سال‌ها برچیده بودند مجددا برقرار کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها