کد خبر: 272181
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۶:۴۶:۰۰
| |

رومینگه:

نباید بگذاریم ارواح خبیث شکست سال1981 بایرن را تسخیر کنند

«کارل هاینتس رومینگه» مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به باوارایی ها هشدار داد تا اجازه ندهند در بازی برگشت مرحله یک هشتم مقابل لیورپول در آلیانس آرنا، تاریخ بار دیگر تکرار شده و ارواح خبیث شکست سال 1981 آنها را تسخیر کنند.

نباید بگذاریم ارواح خبیث شکست سال1981 بایرن را تسخیر کنند
کد خبر: 272181
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۶:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بایرن در جریان نبردی پرتنش، شب گذشته موفق شد تا در مرزیساید، بدون دریافت گل، یک امتیاز ارزشمند را از میزبان خود گرفته و با برتری جزئی نسبت به حریف، خود را برای بازی برگشت که 13 مارس در آلیانس آرنا برگزار می شود، آماده کند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که رومینگه در مصاحبه‌ای اظهار داشت: اگرچه برای بازی برگشت برتری جزئی نسبت به حریف داریم اما به بازیکنان هشدار می دهم که با شعف بیش از اندازه به استقبال این بازی نروند؛ این نتیجه به هیچ عنوان قابل اطمینان نیست.


مرد 63 ساله و کهنه کار بایرن به واسطه تجربه پیشین خود در موقعیتی مشابه، چنین اظهاراتی ارائه داشت؛ در واقع، او به همراه «اولی هوینس» رئیس باواریایی ها عضو تیمی بودند که در نیمه نهایی لیگ اروپا در سال 1981 مغلوب قرمزهای آنفیلد شدند.


در سال 1981 هم درست مشابه بازی شب گذشته، بایرنی ها در آنفیلد به تساوی بدون گل دست یافته بودند و رومینگه در بازی برگشت گل تیمش را به ثمر رساند اما گل تساوی بخش «رِی کندی» در ورزشگاه المپیک مونیخ، لیورپول را به لطف قانون گل خارج از خانه راهی فینال کرد.


رومینگه ادامه داد: پس از تساوی یک بر یک در مونیخ حذف شدیم بنابراین نباید اشتباهی که تیم من در آن دوران مرتکب شد را تکرار کنیم؛ باید در بازی برگشت عملکرد خوبی داشته باشیم.


خط دفاعی بایرن در بازی شب گذشته با ارائه نمایشی مستحکم، لیورپول تازه نفس از استراحتی 10 روزه را مستاصل کرد؛ با این حال «نیکو کواچ» سرمربی بایرن هشدار داد که آنها باید در مونیخ کار را تمام کنند.


وی در این خصوص اظهار داشت: ما به هدف خود و کسب یک امتیاز رسیدیم و حالا زمان آن فرا رسیده تا کار را در خانه تمام کنیم.


«مت هاملس» دفاع وسط بایرن نیز تاکید که گیم پلن یا نقشه آنها برای بازی با لیورپول خسته کردن مثلث هجومی آنها یعنی «محمد صلاح»، «روبرتو فیرمینیو» و «سادیو مانه» بوده که به خوبی نیز اجرا شده است.


هاملس در این باره تصریح کرد: هدف ما، کُند کردن سرعت سه مهاجم لیورپول بود؛ در حال حاضر در موقعیتی هستیم که می توانیم با یک پیروزی به دور بعد صعود کنیم؛ علاوه بر این هیچ تیمی از آمدن به مونیخ خوشحال نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها