کد خبر: 272185
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۷:۰۵:۴۹
| |

عبدالله حاج‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اعتماد به دشمن آتش مشکلات را بیشتر می‌کند/ اگر به دشمن تکیه کردیم دیگر نباید از خدا انتظاری داشته باشیم/ مسئولان خدمت به مردم را فریضه و راه برون رفت از مشکلات بدانند

عبدالله حاج‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مسئولان خدمت به مردم را فریضه و راه برون رفت از مشکلات داخلی بدانند.

اعتماد به دشمن آتش مشکلات را بیشتر می‌کند/ اگر به دشمن تکیه کردیم دیگر نباید از خدا انتظاری داشته باشیم/ مسئولان خدمت به مردم را فریضه و راه برون رفت از مشکلات بدانند
کد خبر: 272185
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۷:۰۵:۴۹

اعتمادآنلاین| عبدالله حاج‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی خراسان شمالی، با تاکید براینکه نرمش در برابر آمریکا و اروپا بی فایده است و تنها بر مشکلات می افزاید، اظهار کرد: تجربه نشان داده که اعتماد به دشمن بی نتیجه و هزینه زیادی برای کشور به همراه داشته است.

حاج صادقی افزود: ضرورت دارد دولتمردان اعتماد به مردم را جایگزین اعتماد و نرمش در برابر استکبار کنند.

وی با بیان اینکه قرآن و اسلام راه حل صبر و مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: براساس آیات قرآن اعتماد و تکیه بر دشمن جز تباهی چیزی در بر ندارد چرا که عامل اصلی تمامی مشکلات از طرف دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: همچنین براساس آیات قرآن وابستگی و اعتماد به دشمن آتش مشکلات را بیشتر و نباید از خداوند انتظار کمک داشت.

حاج صادقی بیان کرد: مسئولان در اوضاع کنونی کشور برای برون رفت از مشکلات با اعتماد به مردم سرمایه و منابع طبیعی را به حرکت درآورند.

وی در ادامه به راهپیمایی عظیم 22 بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران در این روز نشان دادند در سخت ترین شرایط از کشور و ارزش های دینی و نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد، بنابراین مسئولان قدر این مردم را بدانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: ملت ایران همواره نشان داده اند هر اندازه دشمنی ها بیشتر شود حضورشان در صحنه ها گسترده تر خواهد بود و اجازه دخالت به هیچ کسی را نخواهند داد.

حاج صادقی با بیان اینکه نظام برای حفظ ارزش های اسلامی هزینه های زیادی را داده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی برای رسیدن به استقلال و عزتمندی خون های زیادی داده و پس از انقلاب دیگر اجازه دست درازی به خاک را نداده و نخواهد داد.

وی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که نظام‌های طاغوتی هزینه نوکری و ذلت را پرداخت می‌کنند، درحالی که حزب الله و حماس هزینه عزتمندی خود را می‌ دهند که هیچ گاه هدر نمی‌ رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخشی دیگر از سخنان خود به وظایف تبلیغی روحانیون اشاره کرد و گفت: روحانیون به عنوان سخنگوی دین اجازه نخواهند داد که مردم دین را از دیگران دریافت کنند.

حاج صادقی دفاع از دین خدا، اقامه دین خدا و زبان گویای دین بودن را سه ماموریت اصلی روحانیون اعلام کرد و افزود: روحانیت برای حفظ دین حاضر است از جان خود بگذرد همان طور که قمر بنی‌هاشم فریاد زد که هیچ گاه از دین دست بر نمی‌دارد.

وی همچنین بر پیشتازی حوزه‌های علمیه در تربیت دینی جامعه تاکید کرد و گفت: هر روز بر نیازهای جامعه افزوده می شود که مردم نیازمند پاسخگویی هستند و قرآن برای تمام سوالات پاسخ دارد از این رو روحانیون توان پاسخگویی و راهنمایی را دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از وظایف حوزه های علمیه را ترویج روحیه شهادت طلبی دانست و افزود: دشمن برای تغییر این روحیه نقشه دارد، بنابراین نباید گذاشت شهادت در جامعه اسلامی کمرنگ شود.

حاج صادقی همچنین به دولت هایی که نوکری استکبار را می کنند و دشمنی خود با انقلاب اسلامی را ثابت کرده اند، هشدار داد و گفت: به دولت‌های پاکستان و عربستان و سکولارهای داخلی که سربازی بیش نیستند می گوییم که چنانچه قصد ایستادگی در برابر دین را داشته باشند نخواهیم گذاشت نفس بکشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها