استاندار هرمزگان تاکید کرد:

ضرورت توجه به توسعه گردشگری دریایی

فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: باید توسعه گردشگری دریایی در دستورکار شهرداری‌های شهرهای ساحلی به‌ویژه شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

ضرورت توجه به توسعه گردشگری دریایی
کد خبر: 272217
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۰۸:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فریدون همتی استاندار هرمزگان شب گذشته( یکم اسفند) در حاشیه آیین آغاز به کار نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس، بیان کرد: تنوع بسیار خوبی در نمایشگاه شهر ایده آل وجود دارد و ضروری است که مردم استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود: تجربه‌های موفق مدیریت شهری که در همه شهرهای کشور رخ داده است در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی هم برای شهرداران و دهیاران استان برای تبادل تجربه با شهرداران و دهیاران سراسر کشور و هم برای عموم مردم است تا در جریان شیوه های کارآمد مختلف در حوزه مدیریت شهری و روستایی قرار گیرند.

وی برپایی این گونه نمایشگاه ها را در ترویج روحیه نشاط و شادابی در جامعه بسیار موثر دانست و گفت: برپایی این رخداد می‌تواند در تعامل فرهنگی اجتماعی بین شهرها و روستاهای مختلف نقش بسزایی داشته باشد.

همتی به ظرفیت های گردشگری استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: توسعه گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری ها و دهیاری های ساحلی به ویژه شهرداری بندرعباس قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها