کد خبر: 272299
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۲:۱۲:۰۰
| |

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

تورم کالاهای وارداتی با ارز دولتی بسیار بیشتر از ارز آزاد است

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تورم کالاهای اساسی وارداتی با ارز 4200 تومان بسیار بیشتر از تورم کالاهای وارداتی با ارز آزاد است.

تورم کالاهای وارداتی با ارز دولتی بسیار بیشتر از ارز آزاد است
کد خبر: 272299
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس گودرزی در جلسه علنی امروز پنج‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به گرانی و تورم در بازار، گفت: تبصره‌ای داشتیم که 14 میلیارد دلار برای تهیه کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی به تصویب رسید اما در حال حاضر کالاهایی که با ارز آزاد وارد شده اند تورم کمتری نسبت به این کالاها دارند لذا از جیب ملت برای تأمین کالاهای اساسی می‌دهیم اما آنها ارزان نمی‌شوند و این، چوب دو سر ضرر است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره سبد کالا، پرسید: چرا سبد کالا به خانواده‌هایی که نیازمند بوده و بیمه نیستند و تحت حمایت هیچ ارگانی قرار ندارند، تعلق نمی‌گیرد؟ موضوع باید بررسی شود.

وی در تذکری به وزیر جهادکشاورزی متذکر شد: جنابعالی که در حاضر حاضر در استان لرستان حضور دارید لطفا به مسائل بروجرد رسیدگی کنید 1300 رشته قنات در این شهرستان وجود دارد که تنها 30 رشته لایروبی شده است همچنین کشاورزانی که صاحب زمین هستند نسبت به زمینی که سالهای روی آن کار کرده‌اند مالکیتی ندارند که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو هم تذکر داد: قرار بود پست برق 230 کیلوولتی بروجرد در سال 98 به بهره‌برداری برسد اما این پروژه 18 درصد پیشرفت دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها