کد خبر: 272340
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

قاسم احمدی‌لاشکی، نماینده نوشهر در مجلس:

اتفاق خاصی در مجلس برای پیگیری وضعیت بازار رخ نداده است

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه سرگرم بودجه نویسی شده ایم از وضعیت بیرون خبر نداریم به همین دلیل از طرف مجلس برای پیگیری وضعیت بازار اتفاقی نیفتاده است.

اتفاق خاصی در مجلس برای پیگیری وضعیت بازار رخ نداده است
کد خبر: 272340
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، گفت: با توجه به اینکه در اسفندماه قرار داریم و تا شب عید نیز مدت زمان زیادی باقی نمانده است اما در مجلس به دلیل اینکه سرگرم بودجه نویسی شده ایم از وضعیت بیرون خبر نداریم به همین دلیل از طرف مجلس برای پیگیری وضعیت بازار اتفاقی نیفتاده است.

وی با انتقاد از وضعیت نرخ اجناس، ادامه داد: قیمت خودرو به کجا می رود، پراید 47 میلیون تومان شده است، ثبات قیمت چه می شود. ضمن اینکه قیمت گوشت و میوه نیز بالا رفته و وضعیت مردم در جهت تامین نیاز خود در این بخش خوب نیست بنابراین موظف هستیم که در جهت کنترل بازار تلاش کنیم.

نماینده مردم نوشهر در مجلس تصریح کرد: از دولت انتظار داریم که تا قبل از پایان سال در مورد الحاق کلنو از بخش مرزن آباد به شهرستان کلاردشت و ایجاد بخش جدید سیسنگان نوشهر ترتیب اثر دهد و آن ها را در تقسیمات کشوری لحاظ کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها