کد خبر: 272389
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۲۰:۲۲:۰۰
| |

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

جهان غرب ‌پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: در نگاه مادی‌گرایانه، علم و دانش علیه بشریت به کار گرفته می‌شود همان‌گونه که جهان غرب ‌پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد.

جهان غرب ‌پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد
کد خبر: 272389
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۲۰:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین سلامی امروز ششمین همایش ملی سلامت معنوی در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم، گفت: عظمت و اعتلای هر کشوی وابسته به انسان‌های بزرگی است که عظمت یک ملت را رقم می زنند.

سردار سلامی افزود: این شخصیت‌های بزرگ دارای نشانه‌های زیادی هستند و افتخار هر ملتی به شمار می‌روند و همچون ستاره‌هایی می‌درخشند و راه را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: در دامان انقلاب، شخصیت‌های بزرگی تربیت شدند که علم و تقوا را در کنار هم داشتند و تندیس زنده‌ای از انسانیت و اخلاص بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با وجود چنین افرادی است که جامعه مسیر رشد و بالندگی را می‌پیماید؛ ما خرسندیم از اینکه در جامعه از نعمت وجود این شخصیت‌ها برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهداء از آن دسته افرادی هستند که زندگی‌شان مظهر حیات طیبه است و جان خود را در نجات بشریت و آرمان‌های ارزشمند اسلامی و انقلابی فدا می‌کنند.

سردار سلامی گفت: شهیدان، شخصیت های ستودنی و قابل احترام و بزرگی هستند، آن‌ها حتی پس از مرگ نیز زنده‌اند، زیرا نگاهی مادی گرایانه به زندگی نداشته‌اند.

وی افزود: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش علیه بشریت به کار گرفته می شود همان گونه که دنیای غرب ‌پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها