کد خبر: 272689
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه‌ای نیست

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه‌های حاضر در رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه‌ای نیست؛ چرا که معتقدیم سلاح عاریه‌ای، امنیت عاریه‌ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می توانند در بزنگاه، گلوگاه ها را بگیرند. هم تجهیزات و هم تاکتیک‌های ما داخلی و بومی هستند.

تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه‌ای نیست
کد خبر: 272689
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه رزمایش ولایت 97، با بیان اینکه یگان‌های عملیاتی ما مستمرا در حال تقویت توان خود هستند، افزود: امسال چند رزمایش برگزار شد که همه آنها با هم، نشان‌دهنده توان و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند. ما شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدات در منطقه داریم و خودمان را منطبق با تهدیدات آماده می کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ما توان مقابله با هر تهدیدی را دارند، گفت: در این خصوص، نیروی انسانی یک رکن مهم است و نیروهای ما امروز از نظر آموزش و مهارت در سطح بسیار بالایی هستند. همه این نیروها متناسب با شرایط روز آموزش دیده و در آمادگی کامل بسر می برند.

وی با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه‌های حاضر در رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه‌ای نیست؛ چرا که معتقدیم سلاح عاریه‌ای، امنیت عاریه‌ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می توانند در بزنگاه، گلوگاه ها را بگیرند. هم تجهیزات و هم تاکتیک‌های ما داخلی و بومی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها