مجیدرضا حریری بیان کرد:

وقتی دو نفر از هیئت رئیسه اتاق بازداشت می‌شوند اتاق خوار و خفیف می‌شود / کسی که از طرف اتاق جلوی بانک مرکزی می‌نشیند باید دستش پاک باشد و قدش بلند

کسی که از طرف اتاق جلوی بانک مرکزی می‌نشیند و می‌خواهد از حق بخش خصوصی دفاع کند باید دستش پاک باشد و قدش بلند نه افراد کوتوله‌ای که هزاران شبهه پشت سر آنها وجود دارد و در آخر این می‌شود که اصلا دولت آنها را به حساب نمی‌آورد و به اکثر جلسات دعوت نمی‌کند.

وقتی دو نفر از هیئت رئیسه اتاق بازداشت می‌شوند اتاق خوار و خفیف می‌شود / کسی که از طرف اتاق جلوی بانک مرکزی می‌نشیند باید دستش پاک باشد و قدش بلند
کد خبر: 272885
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۳:۳۲:۳۰

اعتمادآنلاین| مجیدرضا حریری در نشست خبری هیئت رئیسه پیشگامان تحول مبنی بر عدم نظرخواهی در صدور بخشنامه‌های ارزی در سال جاری و دعوت دقیقه آخر از نمایشگاه بخش خصوصی در کمیسیون‌ها گفت: اتاق باید از افراد قوی و اصیل بخش خصوصی تشکیل شود نه کسانی که نماینده دولت هستند و وابستگی آنها به دولت محرز است همین عامل باعث می‌شود که در تصمیمات دولت به جای دیدن منافع بخش خصوصی از سیاست‌های دولت حمایت کنند.

وی ادامه داد: کسی که از طرف اتاق جلوی بانک مرکزی می‌نشیند و می‌خواهد از حق بخش خصوصی دفاع کند باید دستش پاک باشد و قدش بلند نه افراد کوتوله‌ای که هزاران شبهه پشت سر آنها وجود دارد و در آخر این می‌شود که اصلا دولت آنها را به حساب نمی‌آورد و به اکثر جلسات دعوت نمی‌کند.

وی با اشاره به بیانیه بانک مرکزی علیه عسگراولادی گفت: در تاریخ جمهوی اسلامی ایران سابقه نداشته که بانک مرکزی علیه یک شخص بیانیه بدهد این یعنی این آدم خیلی بزرگ‌تر از بانک مرکزی است که نمی‌تواند پشت پرده با آن صحبت کند و به تفاهم برسد. وقتی در استانه انتخابات اتاق چنین بیانیه‌ای علیه یک فرد صادر می‌شود مشخص است که جریان از چه قرار است ما نمی‌خواهیم اتاق دولتی داشته باشیم ولی لیست اعضای اتاق در پاستور بسته می‌شود.

حریری ادامه داد: وقتی دو نفر از هیئت رئیسه اتاق بازرگانی شش ماه بازداشت می‌شوند اتاق خوار و خفیف می‌شود و دیگر نمی‌تواند جلوی دولت ایستادگی کند.

وی ادامه داد: اتاق‌های مشترک در این چهار سال جور اتاق ایران را در روابط بین الملل کشیدند که مهمترین اتاق ایران و عراق و اتاق ایران و چین هستند اتفاقا هیئت رئیسه آنها در لیست پیشگامان تحول حضور دارند. این بدان معناست که ما برای بخش بین الملل و حضور در بازارهای جهانی برنامه داریم.

وی گفت: ما همگی سربازان این کشور هستیم و معتقدیم که کشور در حال جنگ اقتصادی است پس باید کابینه جنگی تشکیل بدهیم و در کنار آن اتاق هم در کنار نظام خواهد بود ما مانند برخی از دوستان نیستیم که در جیب‌شان پاسپورت سه کشور دیگر را دارند و منتظرند اگر اوضاع به هم ریخت از کشور بیرون بروند. اعضای ائتلاف ما همگی یک پاسپورت دارند که آ‌ن هم ایرانی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها