کد خبر: 272939
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۴ اسفند ۱۳۹۷

از مکلف شدن آستان قدس و بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح به پرداخت مالیات تا عبور نرخ تورم گوشت از 90 درصد

باید درباره افزایش قدرت خرید کارگران تصمیمی متفاوت گرفت، آستان قدس و بنگاه‌های زیرمجموعه نیروهای مسلح موظف به واریز مالیات شدند، گوشت‌های دپو شده فاسد نمی‌شوند و دست شورای رقابت را برای مهار خودروسازان طماع باز کنید از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز شنبه بودند.

از مکلف شدن آستان قدس و بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح به پرداخت مالیات تا عبور نرخ تورم گوشت از 90 درصد
کد خبر: 272939
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| باید درباره افزایش قدرت خرید کارگران تصمیمی متفاوت گرفت مذاکرات تعیین دستمزد 98 کارگران در حالی از روز یکشنبه آغاز می‌شود که به گفته معاون وزیر کار باید تصمیمی متفاوت از سال‌های گذشته درباره افزایش قدرت خرید کارگران گرفته شود.

آستان قدس و بنگاه‌های زیرمجموعه نیروهای مسلح موظف به واریز مالیات شدند نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی تصویب کردند آستان قدس رضوی و مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) به استثنای مواردی که اذن صریح ولی فقیه مبنی بر عدم پرداخت مالیات و یا نحوه تسویه آن را دارند، موظفند نسبت به واریز مالیات خود به خزانه اقدام کنند.

تورم گوشت از 90 درصد گذشت بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در ماه گذشته و در جریان افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار اثر تورمی آن قابل ملاحظه بوده است؛ به طوری که تورم در گروه گوشت از 90 درصد گذشته است.

دست شورای رقابت را برای مهار خودروسازان طماع بازکنید دیده‌بان شفافیت و عدالت طی بیانیه‌ای خطاب به سران قوا از آنها خواست تا نسبت به سپردن اختیار در تنظیم بازار خودرو به وزارت صنعت تجدید نظر کرده و دست شورای رقابت را برای انجام وظیفه قانونی خود در بازارهای انحصاری از جمله خودرو، باز بگذارد.

گوشت‌های دپو شده فاسد نمی‌شوند مهدی میراشرفی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه کانتینرهای گوشت دپو شده در گمرکات، یخچال‌دار هستند، گفت: هم اکنون 600 تا 700 کانتینر گوشت در گمرکات موجود است و این امر کاملا طبیعی است.

هلدینگ 7 هزار میلیاردی پتروشیمی باخترِ را به 120 میلیارد تومان واگذار کردند دبیر هیأت تحقیق و تفحص مجلس با اشاره به روند واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر و اینکه روند قیمت‌گذاری غیرکارشناسی بوده گفت: هلدینگی که در زمان واگذاری 7 هزار میلیارد تومان و در حال حاضر 20 هزار میلیارد تومان ارزش دارد را 120 میلیارد فروخته‌اند در حالی که 2450 کیلومتر خط لوله کشی از عسلویه تا میاندوآب و 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات دولتی دریافت کرده و دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها