کد خبر: 273012
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۰۸:۳۹:۰۰
| |

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران خبر داد:

باز بودن مراکز معاینه فنی در ایام نوروز 98

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: در ایام تعطیلات رسمی نوروز برخی مراکز به صورت شیفتی و در روز‌های غیر تعطیل نیز تمام مراکز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند و در صورت افزایش مراجعه شیفت‌های فوق العاده آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

باز بودن مراکز معاینه فنی در ایام نوروز 98
کد خبر: 273012
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید نواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران در رابطه باساعت کار مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام نوروز 98 اظهار کرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی بسیار خلوت هستند و مرکز معاینه فنی بیهقی نیز به صورت 24 ساعته به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از مرکز بیهقی، تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران در ساعات کاری عادی مشغول به فعالیت هستند و با نزدیک شدن به ایام نوروز 98 اگر تعداد مراجعه کنندگان افزایش پیدا کند، پیش بینی‌های لازم برای 2 یا 3 شیفته شدن مراکز انجام شده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: در ایام تعطیلات رسمی نوروز برخی مراکز به صورت شیفتی و در روز‌های غیر تعطیل نیز تمام مراکز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند و در صورت افزایش مراجعه شیفت‌های فوق العاده در نظر گرفته می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها