کد خبر: 273062
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۰۹:۳۰:۵۸
| |

ام‌باپه

می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم

ستاره جوان پاری سن ژرمن تاکید کرد که هدف اصلی او از فوتبال کردن لذت بردن است.

می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم
کد خبر: 273062
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۰۹:۳۰:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ پاری سنژرمن با درخشش کیلیان ام‌باپه توانست المپیک نیم را با سه گل از پیش رو بردارد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم‌تر کند.

ستاره تیم پاریسی در این دیدار ام‌باپه بود که توانستدبل کند تا تعداد گل‌های خود را در فصل جاری به عدد 22 برساند و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

ام‌باپه بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا کنترل آن را در دست گرفتیم. می‌دانستیم که بازیکنان حریف در نهایت خسته می‌شوند و تمرکز خود را از دست می‌دهند. به همین خاطر به بازی هجومی خود ادامه دادیم و صبر کردیم تا آنها اشتباه کنند.

او ادامه داد: تاکتیک ما جواب داد و در نهایت توانستیم با نتیجه‌ای خوب به پیروزی برسیم. ما در تیم خود بازیکنانی داریم که 90 دقیقه به دنبال توپ می‌دوند و تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند. برای خوشحال کردن هواداران نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. در مسیر درستی گام برمی‌داریم و آماده رویارویی با هر تیمی هستیم.

ام‌باپه با دو گلی که شب گذشته به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در لیگ فرانسه به عدد 50 رساند این در حالی است که تنها 20 سال سن دارد.

ستاره تیم پاریسی گفت: برای کمک کردن به تیمم روز به روز در حال تلاش کردن هستم. می‌خواهم از بازی کردن لذت ببرم چرا که فوتبال در اصل برای لذت بردن است البته باید این را هم بگویم که از رکورد شکستن هم لذت می‌برم و انگیزه خاصی برای من است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها