واکنش راکیتیچ به احتمال جدایی‌اش از بارسلونا

هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا به شایعاتی که اخیراً در مورد جدایی احتمالی او از آبی‌و‌اناری‌ها منتشر شده، واکنش نشان داد.

واکنش راکیتیچ به احتمال جدایی‌اش از بارسلونا
کد خبر: 273119
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۰:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| ‎ اخیراً گروهی از رسانه‌های ایتالیایی گزارش مدعی شده‌اند که بارسلونا برای تمدید قرارداد ایوان راکیتیچ با این هافبک کروات به توافق نرسیده است و به همین دلیل او در پایان این فصل از آبی‌و‌اناری‌ها جدا می‌شود و به احتمال فراوان به اینتر ملحق می‌شود. بعد از آن هم از بایرن مونیخ به عنوان دیگر مشتری هافبک 30 ساله بارسلونا یاد شد.

راکیتیچ اما این اخبار را کم اهمیت جلوه داد و تأکید کرد که ماندن در بارسلونا تمام چیزی است که او برای آینده‌اش می‌‌خواهد.

بازیکن ملی‌پوش کاتالان‌ها پس از پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (شنبه) بارسلونا در خانه سویا به خبرنگاران گفت: من سه سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم.

می‌خواهم در بارسلونا بمانم و باعث خوشحالی و مباهات من است که باشگاه‌های بزرگی نسبت به جذب من ابراز تمایل کرده‌اند اما حتی در این صورت هم من فقط آینده‌ام را در بارسلونا می‌بینم.

راکیتیچ ادامه داد: من صبح‌‌ها در جلسات تمرینی تیم، هنگام صرف صبحانه‌ام نگاهی به نشریات هم می‌اندازم اما از اخباری که اخیراً درباره آینده‌ام منتشر شده خنده‌ام می‌گیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها