دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات:

قیمت بیسکویت و شکلات تا پایان سال ثابت خواهد ماند

جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات  اعلام کرد: با وجود افزایش هزینه‌های تولید، انجمن تا پایان سال برنامه‌ای برای افزایش قیمت بیسکویت و شکلات ندارد و ثابت خواهد ماند.

قیمت بیسکویت و شکلات تا پایان سال ثابت خواهد ماند
کد خبر: 273162
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید مغازه‌ای درباره نحوه توزیع شکر مورد نیاز به تولیدکنندگان صنعت گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، شرکت بازرگانی دولتی شکر مورد نیاز صنایع شیرینی و شکلات را با قیمت مصوب 3 هزار تومان تأمین و عرضه می‌کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات با اشاره به اینکه قیمت شکر طی هفته‌های اخیر در بازار آزاد با نوساناتی روبه‌رو بود، افزود: هم اکنون شکر مورد نیاز صنایع براساس درخواست کارخانه‌ها به صورت کتبی توسط انجمن دریافت و حواله مورد تقاضا با قیمت دولتی صادر می‌شود، هیچ گونه مشکلی در تأمین شکر مورد نیاز کل کشور وجود ندارد.

مغازه‌ای با اشاره به اینکه تولید شیرینی و شکلات طبق روال معمول در حال انجام است، بیان کرد: اگرچه در شرایط کنونی، مشکلاتی به واسطه تحریم دست به گریبان بخش‌های مختلف تولید است، اما در 6 ماهه دوم سال به ویژه ماه‌های بهمن و اسفند تولید به سبب ازدیاد تقاضا همانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.


دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ادامه داد: صنعت شیرینی و شکلات به عنوان بزرگ‌ترین مصرف کننده شکر به سبب حضور دلالان و واسطه گران با مشکلاتی در تأمین مواجه شده بود که با همکاری و توافقات صورت گرفته با بازرگانی دولتی امکان تأمین کل شکر مصرفی اعضای تحت پوشش وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود شرایط به زودی به روال سابق بازگردد.

این مقام مسئول در پایان درباره آخرین تحولات بازار شیرینی و شکلات در شب عید تصریح کرد: با وجود مشکلات تولید و افزایش هزینه‌ها، انجمن برنامه‌ای برای افزایش قیمت بیسکویت و شکلات تا پایان سال ندارد.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها