کد خبر: 273217
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

فرانسه میزبان «آدم خانگی»

انیمیشن فیلم کوتاه «آدم خانگی» به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار به بخش فیلم های فانتزی دهمین دوره جشنواره Ciné court animé(سینه کورت انیمه) در شهر روآن (Roan) فرانسه راه یافت.

فرانسه میزبان «آدم خانگی»
کد خبر: 273217
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| دهمین دوره جشنواره «روان» که فستیوالی برای فیلم‌ها کوتاه انیمیشن است، از 8 تا 24 مارس برابر با 17 اسفندماه 97 تا 4 فروردین 98 در فرانسه برگزار می شود.


انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. وی در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هر بار به مانعی برخورد می‌کند.


به گزارش ایرنا، فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی همچنین پیش از این برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری انگلیس هم شده است.


این انیمیشن همچنین پیش از این اعلام شده بود که موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انیمیشن سومین دوره جشنواره بین‌المللی NEZ هند و نامزد دریافت جایزه از دهمین جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی کوالالامپور شده است.


این فیلم در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول و جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه سئول کره‌جنوبی نیز به نمایش درآمده است.
آدم خانگی همچنین در بخش مسابقه بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیماموندی در شهر ریودوژانیرو و در سائوپائولو بزریل شرکت کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها