عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

می‌خواهد همچون صدر اسلام مسلمانان را به جان هم بیندازد/ ماندگاری انقلاب نیاز به استقامت دارد

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی در 40 سال دوم (آینده)، در مرحله نخست نیاز به استقامت فکری و دوم روحیه انقلابی و جهادی و استقامت عملی دارد.

می‌خواهد همچون صدر اسلام مسلمانان را به جان هم بیندازد/ ماندگاری انقلاب نیاز به استقامت دارد
کد خبر: 273265
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۰:۱۶

اعتمادآنلاین| عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در آیین معرفی و تکریم مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: اگر به این 2 اصل پایبند باشیم و در راستای این اقدام ها کوشش شود هرگز نسبت به آینده انقلاب نگرانی وجود نخواهد داشت.


وی بیان کرد: امروز دشمن از راه های گوناگون و از دریچه فضای مجازی به دنبال تصرف مغزها، تزلزل فکری و سست کردن اراده جوانان به نظام و انقلاب و شکاف بین مردم و رهبری است و می خواهد همچون صدر اسلام مسلمانان را به جان هم بیندازد.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: رسالت سپاه و بسیج و همه مسوولان این است که نگذارند تزلزل فکری در جامعه ایجاد شود، بلکه باید اندیشه ها و بنیادهای فکری را قوی کنیم و نسبت به ارزش های انقلاب، گفتمان های دینی و نظام اسلامی حساس تر باشیم.

عوامل ماندگاری انقلاب در 40 سال گذشته


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین به عوامل ماندگاری و زنده بودن انقلاب در40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: نخستین اصل ماندگاری انقلاب با وجود همه فتنه ها و سختی ها، معجزه الهی است و باید مواظب باشیم که ناملایمت ها و سختی ها ما را از این نعمت غافل نکند.


حاجی صادقی بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند 40 سالگی انقلاب به معنای پیری و فرسودگی نیست بلکه به معنای پختگی آن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: یکی دیگر از عوامل ماندگاری انقلاب این است که در این مدت 40سال، حرکتی رو به جلو داشته و پیشرفت کرده است اما دشمنان همواره رو به عقب رفته اند.


حاجی صادقی در بحث مبارزه با استکبار جهانی گفت: امروز وضعیت انقلاب اسلامی ایران به گونه ای است که دشمن خود معترف شده این انقلاب، مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و به برکت همین انقلاب، سنگ در دستان فلسطین تبدیل به موشک های دوربرد شده است.


او گفت: هرچند که در مدت 40 سال گذشته انقلاب اسلامی با فتنه ها و توطئه های بسیاری مواجه بوده که بسیاری از این مشکلات به علت بی عرضگی و بی مدیریتی رقم خورده اما خدا را شاکریم که نظام و انقلاب همچنان پابرجاست تا جایی که مقام معظم رهبری نقشه راهی برای 40 سال بعدی آن طراحی کرده است.


وی بیان کرد: امت بی ولایت و ولایت بی امت برای استکبار هیچ خطری ندارد و دشمنان می گویند هر چقدر جمعیت ایران زیاد باشد اما مادامی که رهبری نداشته باشند، شکست می خورند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسوولان و مدیران سه قوه گفت: در نظام ولایتی، نظریه پرداز ولایت فقیه است و ما در نظام ولایی باید فرمانبردار ولایت باشیم و به سمت اراده و منویات رهبری حرکت کنیم.


وی گفت: دشمن در فتنه دهه 90 به دنبال قداست زدایی از ولایت و سست کردن اعتقادهای مردم است تا نقطه اتصال امت و رهبری جدا شود و امت شکننده شوند اما برخلاف آنچه دشمن تصور داشت در راهپیمایی 22بهمن امسال شاهد بودیم که آمار شرکت کنندگان استان ها نسبت به سال های گذشته بیشتر شد و امیدواریم مسوولان و مدیران نیز قدر این مردم را بدانند.


این مقام مسوول تاکید کرد: امروز خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به این مردم بزرگترین عبادت و کوتاهی در خدمت، بزرگترین گناه است.

اهل بیت (ع) واسطه کسب فیض‌الهی هستند


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: اهل بیت (ع) و در راس آن فاطمه زهرا (س) واسطه کسب فیض الهی هستند و به هر میزان اتصال به ائمه اطهار بیشتر باشد، کسب فیض بیشتری حاصل می شود.


حاجی صادقی گفت: از وجود داشتن قرآن و اهل بیت (ع) بسیار خوشحالیم و همواره خرسندیم که پیرو اسلام هستیم که به ما حیات بخشیده است.
وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ بشریت بی نظیر است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با استکبار، نیاز به امدادهای غیبی و کمک اهل بیت (ع) داریم تا از این فتنه ها به سلامت عبور کنیم.


وی همچنین با تبریک ولادت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) بر گردن تک تک ما حق حیات دارند، چون انقلابی به پا کردند که تولد جدید اسلام ناب محمدی بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها