رقابت‌های تیروکمان همبستگی کشورهای اسلامی

تیم ریکرو مردان به مدال برنز رسید/ زنان فینالیست شدند

در دومین روز از رقابتهای تیروکمان همبستگی کشورهای اسلامی که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم ریکرو مردان به مدال برنز رسید و تیم زنان فینالیست شد.

تیم ریکرو مردان به مدال برنز رسید/ زنان فینالیست شدند
کد خبر: 273271
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۹:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان همبستگی کشورهای اسلامی که در رشته‌های ریکرو وکامپوند در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم ریکرومردان در مرحله حذفی با شکست تیم نپال به مدال برنز رسید و تیم ریکرو بانوان در این مرحله با شکست تیم بنگلادش راهی فینال شد.

تیم ریکرو بانوان با ترکیب پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور و شیوا شجاع‌مهر در دور اول استراحت داشت و در دور دومرقابتهای حذفی با نتیجه 6 بر 2 بنگلادش را شکست داد و راهی فینال شد. فینالیست شد. تیم ریکرو بانوان روز سه شنبه هفتم اسفند در مرحله فینال به مصاف تیم هند خواهد رفت.

همچنین تیم ریکرو مردان با ترکیب صادق اشرفی، محمدصادق کبودانی و رضا شبانی در دور اول مرحله حذفی با نتیجه 6 بر صفر سوریه را شکست داد، اما در دور دوم با شکست برابر هند از راهیابی به فینال بازماند. تیم ریکرومردان برای کسب مدال برنز به مصاف تیم نپال رفت و با نتیجه 6 بر صفر نپال را شکست داد و به مدال برنز جام همبستگی کشورهای اسلامی رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها